- 401 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
AŞKIN FITRATI
Kaçarak saklanmak ya da, bir kenara sinip yağmurun dinmesini beklemek bana göre şeyler değildi.
Eskiden de sevmezdim, puslu ve yağmurlu havaları. Oysa yağmur arıtmıyor muydu tüm kiri-pası? Yüreğimize de yağmur yağsa keşke temizlense olmuyor onun fıtratı yanmak, adına aşk dedikleri odunla kül olmak ama zerre pişmanlık duymamak.
Peki ya yanacağını bile bile insan neden atar kendini ateşe Ferhat, Şirin Kerem, Aslı, Leyla, Mecnun, aşkın mayasında mı var acı, neden hiçbir âşık kavuşamadan ölmüş, aşk sevip de kavuşamamak mı? Yine sorular, yine bir kaosun tam da ortasındayım. Doğru bildiklerimin yanlış olduğuna şahit oluyor kulaklarım, doğru kimin ve neyin doğrusu daha çocukken öğrettiler bize, şu yanlış yapma, şu doğru yap. Şimdi ezber bozan bir aşk karşımda, ondan nefret ederken ona âşık olduğumu anlıyorum, ondan kaçarken ona koştuğuma şahit oluyorum. Arap saçına dönmüş bir aşk hikâyesi benimkisi...
Sevdiğim adam beni çok seviyor, ben de onu çok seviyorum ama sevdiğim adam beni sevmediğini söylüyor, ben de ona sonra ben gitmeye kalkıyorum sevdiğim adam birden sevdiğimi sandığım adam oluyor, ben de onun sevdiğini sandığı kadın, ben gidiyorum ama canım yanıyor madem gitmeyi isteyen benim neden canım acıyor ya da o bana git derken gittiğimde neden ağlıyor, yok mu bu aşkın bir taksimetresi ya da barometresi bu kadar can yakmasa olmaz mı? Beynime kurşun sıkıyor onlu hatıralar oysa unutmayı isteyen ben değil miydim, neden unutamıyorum hani iki ile iki dört ederdi, hani nerede dört? Avuçlarım boş benim boş.
Hayat matematikle olmuyor ki be hoca mesela (mutluluklardan acıları çıkarsak gözyaşı kalıyor) hani umut, hani dört nerede hoca. Hayat çarpsan da, bölsen de, toplasan da değişmiyor. Bana ne hoca bana ne sen bana anlat bu aşkı nasıl kesip atarım ya da gözlerini nasıl oyarım? Canım yanıyor, acıyorum bantlarda fayda etmiyor. Hani zaman her şeyin ilacıydı, aşk neden ayrılığa mağlup geldi o zaman neden hoca? Anlatma sen bana hayatı hayat bir ezan bir sala arası değil mi?
O halde aşkı kim icat etti, aşk tan sevgiden mutluluktan hatta umuttan azlimi istiyorum hoca. Yazın günah haneme melekler Azrail ya canımı alsın ya da aşkımı kanatmasın artık sevgilinin hasret kokulu nefesi kanatmasın...
YORUMLAR
Ah işte er kişinin işi..
Bazıları kalmayı bilmiyor bir daha böyle sevilmeyecegini bile bile yinede gitmeyi seviyor..
Giderse erkek,kalırsa adam olmak zorunda ...
Sorumluluk olmadan yaşamak istiyor anlık yarını olmadan sanırım...
Tek çiçekle bir baharı her yıl karşılamak er kişinin işi çünkü...
Yüreğine kalemine duygularına sağlık canim Sevgilerimle...🌺🌹
KeLeBeK EtKiSii
İçtenliğinizle ve sevginizle en güzelini hak ediyorsun...
Duygularını gökyüzünün önünde dışa vururken, aşk kalbinizin bir en incinen parçasıdır. Kısa bir sessizlikte sonra yeniden kendi ezgisine dönecektir umuduyla…
Sevgiler
KeLeBeK EtKiSii
hayat bana bunu öğretti dersen ki ne kadar pratikte sorun var şairem
inşallah onuda tez zamanda aşıcaz
sevgilerimle
kanatmasın artık sevgilinin hasret kokulu nefesi kanatmasın...Final çok güzel olmuş
selamlar
KeLeBeK EtKiSii
Kalan özler de, ya giden özlemez mi
Neden yaşatır ki bunca hasreti
Çekeni çektiren neden düşünmez
Seven kalp Özlendiğini bilmez mi
Sevda çekenleri Yar(a)dan sanma ki görmez
İhanetimide görür sadakatinide
İçime tercüman olmuşsun yine Derdi derdime denk dert ortagım. Bu bizim imtihanımız olmalı çok severken özlerken hasret kalmak uzaktan bakmak
Mutlak Allah görüyordur olanları. Ya çok sevmek sucumuz ya da belkide hak etmeyeni yüreğimizde bir ömür taşımak. Aslında yaratılanı Yaratandan çok sevmemek gerek sucumuz bu olsa gerek.
Yüregine eline emeğine sağlık yine çok güzel bir yazı acı olsada içini dökmek ne güzel bir nebze olsun diner acın
Selamlar sağlıklı günler arkadaşım
KeLeBeK EtKiSii
Yoldaşım nerelerdesiniz;))
Aşkta fıtrat sadakattir yoldaş
Gerisini ...tir et gitsin
Sana bir Abi nasihatim olsun
Seni sevmek isteyene sevgin olsun
KeLeBeK EtKiSii
bırakalım öyle kalsınlar değil mi yoldaşım
sevgilerimle