- 605 Okunma
- 12 Yorum
- 5 Beğeni
Bir anneye veda
Acaba şimdi tam şu anda ölsen ne olurdu diye bir yazı okumuştum.
Mesela ne kaybederdi dünya senin yokluğunda? Kaç kişinin canı yanardı diye devam eden.
Galiba bu soruları cevaplamanın zamanı geldi.
Gidişinle bu dünya bir anneyi daha kaybetti. Kainatı öksüz bizleri öksüz ve yetim bıraktın canım annem.
Bu gidiş öyle sessiz ve sedasızdı ki gecenin 3 ünde hastane odasında 4 sağlık çalışanı anneme son müdahalesini yaparken, son nefesini verirken annem.
Yanı başında yatan diğer hasta kadının günlük uykusunu bozmayacak kadar sessiz ve sedasızdı gidişi.
Bir tarafta annesinin ellerini tutup hakkını helal et diyemeyen ben,
bir tarafta çaresizlik içinde doktorlar,
bir tarafta hiçbir şeyden habersiz farklı bir sabaha uyanacak olan hasta kadın,
bir tarafta da böyle bir gecenin sabahını göremeden gözlerini kapayan annem kalakaldık sosyal mesafelerin dikkate alınmadığı o daracık odada.
İşte böyle bir geceydi, birileri yeni bir güne uyanırken annemin ölüm denilen derin bir uykuya dalışı.
Evet annemle olan beraberliğimiz buraya kadarmış, bu dünyadan iyisiyle kötüsüyle keşkeleriyle bir HANİMSE hanım geçti ve gitti.
Bu dünya bir anne daha kaybetti.
Eminim ki bir çok kişinin canı yandı,
seni tanıyan birisinin bu gidişe yanmaması imkansız çünkü sen bu dünyaya fazlaca iyiydin ben buna şahitlik edeceğim.
İnşaallah huzuru mahşerde de iyilerden olursun mekanın cennet olsun canım annem.
YORUMLAR
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun.
Dilediğin kadar ağla kardeş, sana da rahmet bu göz yaşları teyzemize de.
İnsan az dır, Ölümle çoğalır. Dün evle sınırlı olan Vefatının ardından adeta kainata yayılır. Gün içinde hatırlanmayanlar Ölünce çıkmaz hatırdan.Mevlam sizlere sabrı cemil versin.Teyzemize de köşkler saraylar. (Amin)
Vuslat06
Evet ne kadar doğru söylemişsin insan azdır ölünce çoğalır diye.
Her yerde her konuşmada annem var.
Bu acı günlerin rabbim sabrını verecek inşaallah.
Siz dostlarımızın yanımızda olduğunu bilmek
dualarınızın bizimle olduğunu hissetmek bizi ziyadesiyle memmun ediyor .iyiki varsınız allah gönlündeki cenneti versin inşaallah.
Allah Rahmet Eylesin. Mekanı cennet olsun annenizin. Sabırlar diliyorum.
Vuslat06
acıma ortak oldunuz iyiki varsınız.
Başınız sağolsun
dünyanın kanunu böyle biri ölürken başka bir yerde bir bebek dünyaya gözlerini açar
umudunu hep mavi tut bol bol dua dan başka verecek bir şeyin yok artık ben babama ne verdim ki üç gulfu bir elhamdan başka
sabır diliyorum
Vuslat06
acıma ortak oldunuz iyiki varsınız.
Sizede rabbim sabırlar versin.
Allah rahmet eylesin. Hayat bu kadar basit bir varsın bir yoksun. Kimin umurunda.
Vuslat06
Mekanı cennet olsun anneciğinizin.
Allah rahmet eylesin.
Sabırlar diliyorum.
Vuslat06
Vuslat06
Allah rahmet eylesin 😔
Başınız sağolsun.
Sabır dilemekten başka elden birşey gelmiyor maalesef :(
Vuslat06
Çok üzüldüm... Başınız sağ olsun!
Annenize rahmet, size sabırlar diliyorum...