- 352 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgililer Günü
AŞKIN GÜNÜ HER GÜN
Sevgili dediğin ne ki . Adı üstünde SEVGİ ...Lİ inanmıyorum ne yapayım ,sevgililer gelir geçer çünkü .Oysa eş olabilmek, evlat olabilmek , anne olabilmek, baba olabilmek başka , olabiliyorsanız bunları olun ,şöyle bir düşünün doğduğunuzdan beri kaç kişiye sevgili gözüyle baktınız. Çok değil mi hatta gecelik sevgiliniz bile olmuştur ,hani şu aylık , kiralık sevgililer var ya ondan .. oysa diğerleri nasılda ömürlüktür... insanın sevgisini verdiği öyle insanlar o kadar azdır ki hele ki soyadını vermek , soyadını taşımak bence çok özel olanlarla yaşanan bir durum ... Boş verin sevgililer gününü , evliler günü yapın , tıpkı babalar anneler günü gibi... Gelip geçenlere hayatınızdan ederi kadar değer verin de herkese nasip olmayan aşık olma duygusunu bir demet gülle süslenmiş masaya tercih etmesin kimse. Uydurma sevgi sözcükleriyle verilen tek taşlara kanmayın varsın, tek taşınız olmasın ama bir boyu parmağınızdan çıkmayan altın halkanız olsun......
Aşkın kutsiyetini , aşkın o her zaman hissettiren sıcaklığını bir tek güne değişmeyin .....14 şubat bir gün , gelir ve geçer . Sıkıysa her gün sevgili olun Her gün sevgilim deyiverin yanı başınızdaki vefalınıza .... Hey kadın milleti sizde başkalarının kocalarının aldığı hediyelere bakıp ta onların ki gerçek sizin ki yalan aşk sanmayın ..... Önemli olan tek taşınızın büyüklüğü değil kocaman bir yürekle seven sadık bir eşin sevgisinin büyüklüğüdür ... sevgiler mutlu kalın her daim sevgili kalın..
Seçim Seziş... .
💙💐💜🎀🎁💍
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.