güllerin hatırına !!!
Güllerin Hatırına !
Sevgiye;
Kelimelerin uçsuz, bucaksız uzantısında yazıyorum. Aşka. Aşka vurgunum ben. Sevdam yazmaksa eğer ;yine aynı bakışlarda, yine aynı sözcüklerde, aşka vuruluyorum. Benim kaderimde buymuş meğerse ,seni sensiz sevmekte, aşkı yaşamakta.
Unuturum dedim, olmadı. Gittim dedim, olmadı. Gelsem mi? Dedim, o da olmadı. Sevmiyorum dedim ,O hiç olmadı. Ben ;hülyalı bakışların, gizem dolu yılların, uzak gurbet ellerin, yorgun sessizliğinde uzanıyorum, Aşka ,sevdaya, sevgiye. Bu günün hatırına .Yüreğim yanıyor ,gözlerim nemli ,sevgi mendilleri elimde, silmiyor gözyaşlarımı. Karışık bir rüyadayım. Uyanmak istemediğim, senli aşk dolu bir bekleyişte. Dedim ya! Ben, gizemli sevdalı, yazmakla aşkını anlatmayı, bir nebzede olsa becerebilen. Kendimce. Yazarken, yaşıyorum sanki o güzel duyguları. Belki de hiç bana uğramayan o güzellik. Ya da kabul edemediğim, hep korkup çekindiğim, bir türlü yüreğime alamadığım o eşsiz sevgi.
Yalnızlığı dalgalara vermiştim, mavi denizin beyaz köpükleri alıp götürsün diye. Gitmiyor, gidemiyor. Ruhum izlerini silemiyor. Sahile vuran aşkın sessiz çığlığında. Damla damla seni anlatıyorum martılara, bana, kendime. Sanki kendi kendimle hesaplaşıyorum. Dökülüyor sözcükler, en güzel heceleriyle, sevgiyi çağrıştıran, beni benden dinleyen sana .Dinliyor musun? Acaba; gerçekten, hayal edeyim dinlendiğimi. Derin özlemlerin eşliğinde. Cana can oluyor, farkında olmadan, avunuyorum kendimle, düşler ülkesinde. Yazmakla, mavili dünyanın düşler ülkesine. Hatırlamak, şiirlerin can alıcı mısralarında, aşkı ve hasreti yeniden yaşamak. Ne güzel ,her şey gerçek güzelliğinde olabilseydi eğer. Yaşamak, yaşamak, yeniden yaşamak.
Her aşkın güzel sözleri vardır. Beni benden alan, gül olup geldim. Kırmızı güllerin aşk dolu hatırasına. Müzik gibi, keman eşliğinde ,sessiz içimde çalan aşk rüzgarları estiren nağmelerde.
Özleyen ruhumun sessizliğindeyim. Aşk ;ben ile sen arasında, duymuyor sesimi, haşin dalgaların arasında kaybolup gidiyor. Adım aşk değil ,gül dedim. Ondan mıdır? Neden? Bilemedim şimdi.
Derin sevdanın ötesinde susuz çöllerdeyim. Ben geçici bir hevesteyim. Kapatmalı mıyım? Aşk devrini, çok yoruyor artık beni. Uzaklarda, çok uzaklarda artık benim aşkım, erişilmeyecek kadar. Lodoslar esiyor, yaprak yaprak savruluyor, gül dalında goncalar açmadan tükeniyorlar. Bir yarim yok diye.
En büyük sevdadan sensizliğe. Ben bendeyim, sen neredesin bilmiyorum. Artık bir önemi de yok sanırım bu sevda defterini kapatıyorum. Aşk kurumuş gül yapraklarında kaldı. Su veren olmadı, yeşermedi bir türlü, sevgiyi bulamadı. Özlemlerin uzak, sonsuz sensizliğinde. Kaybettim ben aşkı. Bir bahar gibi güzeldi, bir kış gibi soğuktu. Sonu gelmeyen düşlerin gül güzelliğinde.
Kanayan yüreğimin; özlemlerinde, mavili dünyamın mavili hayallerinde…
Masal gibi,
Hayaller güzeli ben,
Mavili dünyanın düşler gülü,
Gül olup geldim,
Gidiyorum,
Elveda...
YORUMLAR
canseven
sevgiyle kalın...