- 1105 Okunma
- 5 Yorum
- 5 Beğeni
Melodi
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Her şey biçimsiz bir şekilde birbirine dolanıyor, frengili şehirler, tümörlü mahalleler ve tek taraflı büyüyen kanser hücrelerine benzeyen insanlar.
Yan yana her şey ve tamamen birbirinin zıttı herkes yada herkez işte cümlenin boğaza takıldığı nokta buradan başlarken, bir z harfi ne kadar biçimsizse bir s harfi o kadar yerli yerinde.
Nereye denk geldiğine bakmadan orta yere saçılan sesler A gibi sesler tarihi bir senaryoda illuminatik fantezilerin kurbanı olurken. Tez zamanda okunan o kitapların birbiri üstüne yığılan karmaşası bütün mühimmatım. Mühim değil her savaşa hazırım kazanamayacak kadar kaybetmeye yakın
Bir sembol olabilir A yada vebalı bir tarikatın sex kasetlerinin görüntü kirliliği
Bu sabah şiirsel uyanmadım aslında nasıl şiirsel uyanılır hiç merak etmedim yanımda sen uyuyor olsan belki seni izleyerek bir fikrin sahibi olur ve ağzına ağzımı dayayarak sana bunları anlatırdım.
Şiirsel uyanmadım dediysem erken de demedim öğlene kada uyudum kuşlar birbirinin yuvalarını karıştırmadan ve zeytin ağaçları bin yaşına varmadan. Radyoyu açtım akşamdan kalma bir Deniz manzarasına sahibim dudaklarımda nemli bir çift dudak ben buna şaheser derim işte. Tanrıya inanmamak için bir çok sebebim var inanmak içinde birkaç tane ve sen onlardan birisin.
Herkes ölürken sokağa çıktım çocuklar eylem yapıyordu ve ıslak rüyalarında aya çıkıyordu büyük büyük adamlar bu insanlık için küçük bir adımdı memleketim içinse daha da küçük. Yalanlar uzay boşluğunda dağılırken kimse hırsızlığından utanmaz.
Havada çocukluğumdan kalma bir soğuk soğuktan kalma diş takırtısı takırtılardan kalma hüzünler. Hüzünler demişken sırtımı dayadığım yokuş beni artık zorlamıyor. Köşeler beyaz çocukların sesleri, bir kapıyı zorluyorum elimde izin kağıtları müdürün fırçası. Yazılı olmayan bir anlaşma gibi her sabah seni bekleyeceğim köşe taşları. En fazla kaç taş uzağa atlayabilirim.
Sefahat gecesinden kalma insanlar banklarda son sigaralarını içiyor yahut sefalet, Belki de soğuktan ölür tüm sefiller ve mutlu mesut uzaya gider herkes ölümüm bir son olduğu gerçeğini kabullenmemek için var edilmiştir cennet.
Sabahın ısıtmayan güneşi ve donan çeşmeler özlenecek bir manzaradır özlenecek manzara demişken çıplak bir kadının bedeninin tüm kıvrımlarını anımsıyorum sürekli. Bir tür sürüngen Arizona kertenkelesi yada Komodo ejderi gibi değil. Ben bir hayalperestim ve sarhoşum yüzümü sürmek istiyorum bedeninin boşluklarına. Bu doğal doğal olduğu kadar da baştan çıkarıcı hormonlarıma sahip çıkamadığım için değil çıkmak istemediğim için.
Bombalar yağan şehirler bir tür propagandadır ve müzik en etkili silah.
Bir gün, bir sabah birdenbire sesine doğru çevirdim yüzümü, yüzüm yandı etim yandı. Mevsimsel bir ifade olabilir aşk sen iklimleri sevmeye sebep olabilirdin.
Yalanlanabilir tüm bu sözlerim bir kuyuya atılıp Yusuf gibi kaybedile bilir Yakup gibi kör kalabilir ama sensiz uyanılan hangi sabah senle uyanılandan daha güzel olabilir.
Başka bir yokuşu tırmanıp yüzüme vuran soğuğu severken uzun bir düzlükte seni göreceğim papatyalar daha açmamış olabilir ve bahar da değildir.
Sür yüzüme yüzünü, yüzün tüm mevsimlere gebe.
YORUMLAR
"Herkes ölürken sokağa çıktım çocuklar eylem yapıyordu ve ıslak rüyalarında aya çıkıyordu büyük büyük adamlar bu insanlık için küçük bir adımdı memleketim içinse daha da küçük. Yalanlar uzay boşluğunda dağılırken kimse hırsızlığından utanmaz."
........
Hayatın içinde olarak, varoluş bilinci içinde, farkındalığı bu kadar yüksek birinden; yani piyadelerin en sakıncalısından, bir aşk güzellemesi dilendiniz //dinlediniz/okudunuz/seyreylediniz sayın okurlar//seyirciler//röntgenciler:))... burada ince bir nüans var, o da bana kalsın...
Kıskançlar, ah çekenler,hayıflananlar,bu yazıyı etik bulmayanlar, ahlakı bahane edip de beğenmezlikten gelenler, keşkeleri tetiklenenler.... hadi itiraf edin, hayran kaldınız değil mi, gıpta ettiniz.... Haklı olduğunuzu kabul edebiliriz... :)), ancak, tamamen haklı olamazsınız...
Özünde aşk olan her şey işte böyle büyüler insanı... Ki bu aşk;sadece maviye değil, tüm varoluşadır....
.....
Sadece aşkı kastettiğim sanılmasın. Bu kalem;mürekkebi kutsal olan yani; yani içinde olduğu çemberin, hem içinden, hem dışından bakabilen töz, kelimelerle dans ederken, cümlelerde roman yazıyor, hep güncelin, gerçeğin içinde olarak, yağan kar tanelerinin birini bile ıskalamadan, karlı dağlara çıkıyor, hem de çığ tehlikesi olduğunu bilerek..... Aşkı, yaşamı, kendini_ ilmek ilmek ördüğünde;tam bir bütünsellikte_ okuru vuran, yere seren bir resim, bir roman, bir arya, bir hikâye, bir Deniz, bir ülke, bir coğrafya, bir evren, bir uzay yaratıyor.... Kendinizi aniden içinde bulduğunuz bir kara delik gibi...
.......
Sadede gelirsek; büyük bir hayranlıkla okuduğum ve içimde hissettiğim her an için, yazara ve deli maviye, Deniz'e ve hayata teşekkür ediyorum.... Yaşamak güzeldir.... Gracias A La Vida, gerçek aşka ve hayata gelsin....
Sevgi ve dostlukla....
mimoza2023
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
her açtığımda, beyazdan siyahı
gökyüzünün derinliklerindeki yıldızlı görüntüyü
ve de insan kalabalıklarının içinden sevdiğim insanı
ayırt etmemi sağlayan, iki göz verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
gece ve gündüz demeden,
ağustos böceklerinin, kanaryaların şarkılarını
çekiç ve motor seslerini, köpek havlamalarını, fırtınaları
ve sevdiğimin narin sesini
bütün genişliği boyunca boyunca kaydeden şeyi,
kulağı verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
haykırıp düşünebildiğim kelimeleri
anne, arkadaş, kardeş, yanan ışık gibi kelimeleri
ve sevdiğim insana giden ruhumun rotası gibi kelimeleri
düşünüp ve açıklayabilmem için bana
sesi ve alfabedeki kelimeleri verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
onlarla şehirleri, göletleri, deniz kıyılarını
çölleri, dağları ve geniş düzlükleri
ve senin evini, sokağını ve bahçeni gezdiğim
yorgun ayaklarımın yürüyüşünü verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
yıkıntılardan ayağa kalkışı ayırabilmeyi
şarkımı oluşturan, sizin şarkınızla aynı olan şarkıyı oluşturan,
iki temel maddeyi; gülücüğü ve gözyaşını verdiği için teşekkürler
Herkesin şarkısı olan benim kendi şarkımı..
Bana çok şey veren hayata teşekkürler...
mimoza2023
Sevgi & dostlukla...
mimoza2023
✨🤍🤍✨🌷🌹🌹🌺💜.... 🙏
Dünya dolanırken de dönerken de batıdan doğuya yürüyormuş. Saat yönünün tersine dolanıyorum işte senin çevrende ve de dönüyorum mevsimlere gebe yüzümle. Saat yönünün tersine yürüyorum ya hani sebebini biliyor musun? Aşk oldukça sen, sen oldukça gençleşiyorum ve bazen ve hatta çocuklaşıyorum. Yüzüm yüzüme değse mesela pamuk şekerine bulanmış gibi oluyorum. Ellerin ellerime değince avuçlarım bayram yeri gibi parmaklarından şeker topluyorum.
Seni sevmek diyorum bi dolu çocukluk, ergen bir ruh ile dolu dolu feromon, ohoo bi görsen göğsümde yanan alevi, meşale sen ve çevrinde yürüyen ateş böceği.
:))
Sevgilerimle....