- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CHP'DE SORUN, İDEOLOJİKTİR
CHP’DE SORUN, İDEOLOJİKTİR
Antakya – Atayurt Gazetesi
CHP’nin kurtarıcılara – mehdilere hiç de gereksinimi yoktur!
Ulusların kanını sömürmek, canını almak, yaşamsal - zenginlik kaynaklarını ele geçirmek için; yöntem değiştirmiş günümüz emperyalizmine karşı, Kuvayi Milliye inancı ve imanı içinde olanlara…
Kemalizm’in antiemperyalist ve tam bağımsızlıkçı özünü, halkçı ve devrimci eylemsel dinamiğiyle birleştirecek… “KURTULUŞ, KURULUŞTADIR” - Karma Ekonomi ideolojisini yaşama geçirecek Kemalist devrimci - yurtsever kadrolara gereksinimi vardır.
Ekonomist Prof. Maurice Duverger göre, Karma Ekonomik Kalkınma Modeli: “...Kemalizm, Kuzey Amerika, Batı Avrupa düzenlerinde (kapitalizmde) bulunmayan nitelikleri ile Marksizm’in gerçekten seçeneğidir. Marksizm uygulamasına girmek istemeyen ülkeler, Batı demokrasisinde gördükleri yetersizliklere çözüm getiren ‘Kemalist Ekonomi – Karma Ekonomi Düzeni’ tercih edebilirler.”
Prof. Aysan: "Atatürk’ün dehasının ışıklarını yansıtan bir ekonomik kalkınma modelidir. 15 yıl gibi kısa bir sürede, fabrika yapan fabrikalar kurmuş, büyük ekonomik sonuçlar almıştır.”
CHP emperyalist işgalin, ateşin ve ihanetin içinden; bir Anka kuşu gibi kendi küllerinden doğmuş ideolojik bir partidir. CHP’nin ideolojisi: Ekonomiden eğitime, üretimden dış politikaya… Tam bağımsızlıkçı, antiemperyalist bir ideolojidir.
CHP’nin bu ideolojisi yurt, cumhuriyet sevgisi ve insani duygularını şeytana - emperyalizme satmış Baykal ile başlayan ve Karanlıkoğlu ile ayyuka çıkmış; dönek solcuların, Liberal kalemşorların savladığı gibi dönemini doldurmuş değildir.
Ülkem ve ulusum adına sorma hakkımı kullanıyorum: Dünya emperyalizmi mazlum ulusları, iliklerine kadar sömürmeyi bıraktı mı? Emek – sermaye yani sınıf çelişkisi, ezenler ve ezilenler yok mu oldu dünyadan? Şu an Ortadoğu coğrafyasındaki bu kan kim tarafından ve niçin dökülüyor? CHP’nin kuruluş felsefesi - antiemperyalist ideolojisi, nasıl oluyor da zamanını dolduruyor Beyler?
Ülkemizin aydınlık yüzü devrim şehitlerimizden Mahir ÇAYAN: “Kemalizm soldur, Milli Kurtuluşçuluktur, emperyalizme karşı isyan bayrağıdır. Milli Kurtuluşçu bir tutum yansıtması açısından Bizler sapına kadar Atatürkçüyüz. Onun Milli Kurtuluşçuluk bayrağını, hayatımız da dâhil, her şeyimizi ortaya koyarak Biz dalgalandırıyoruz.”
Emperyalist işgale karşı kurulan CHP’nin beyni, emperyalizmin siyasi ahlaktan yoksun yüzsüz ve pişkinlerinin işgali altındadır. CHP, öncelikle bu emperyalist işgalden, Neolibarel devşirmelerden, siyasi ahlaksızlardan kurtarılmalı… Kemalist devrimci özüne - antiemperyalist kurumsal kimliğine dönmelidir.
CHP’nin Atatürkçü devrimci duruşa, kaybettiği antiemperyalist ideolojisine gereksinimi vardır. CHP’nin kuruluş felsefesini yadsıyanlar… CHP’nin özünden utanıp korkan “BEYİN FAHİŞESİ – SİYASİ AHLAK YOKSUNU BEZİRGÂNLAR”, bu partiyi iktidar yapamazlar. CHP’nin halkta umut, inanç ve heyecan yaratması için: Kemalist devrimler niteliğinde radikal projeler – politikalar üretmelidir.
Örneğin, yabancılara haraç mezat satılmış Cumhuriyetin bütün birikimlerini kamulaştıracağını… Eğitim sisteminde pozitif bilimin ve sanatın temel alınacağı Köy Enstitülerini yeniden açacağını… Kemalizm’in temel felsefelerinden biri planlı kalkınma Karma Ekonomi Modelini (KEM) uygulayacağını… Doğu’nun ve Güneydoğu’nun kanayan yarası, Ortaçağ’ın feodal kalıntısı: Halkın devlet, terör örgütleri, şeyh, aşiret reisi - ağalık girdabından; ortak akla dayalı bir toprak reformuyla kurtaracağını...
Kemalizm’e ideolojik olarak sahip çıkmadan… Onun eylemsel pratiği - Karma Ekonomi Üretimi deneyimini (Çin, Küba, Güney Kore…) halkın yaşamına yeniden sunmadan… Onu fakir fukaranın, işçinin, çiftçinin, esnafın, memurun, öğrencinin, kadının, yaşlının, varoşların… Halkın yaşamının içinde olmadan – umudu haline getirmeden iktidar, hiç gelmeyecek başka baharlara kalacaktır.
Hiç Kimse üç maymuna oynamasın. Ben, KRAL çıplak diyorum ve PUTLARI kırmaya devam ediyorum. Çünkü CHP, “Ben ne olacağım” diyenlerin değil; emperyalizmin işgalinde ateşi ve ihaneti yaşamış Kuvvacıların (ulusalcılar) - o ruhu taşıyanların partisi ya olmalıdır ya da olmalıdır.
Akıl sağlığı yerinde olan hiç kimse: CHP’yi özüne döndürmeden, ülkenin Ortaçağ karanlığına savrulmasını… İnsan yutan tüm Ortadoğu’nun, emperyalizmin kanlı ve kirli girdabından kurtulmasını bekleme aymaz ve sapkınlığına düşmez.
Kemalizm’in antiemperyalist ve tam bağımsızlıkçı özü, halkçı ve devrimci eylemsel dinamiğiyle birleştirecek ideolojisi (KEM)… CHP’yi, ülkeyi ve hatta Ortadoğu’da birbirine boğazlatılan ulusları…
Emperyalizme karşı – tam bağımsızlıkçı, Kemalist devrimci - yurtsever kadrolar kurtarır.
30 Temmuz 2018 / ANTAKYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.