- 542 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AÇIKÇA
AÇIKÇA
Yusuf Yılmaz
Merhum Başbuğ Alparslan Türkeş verdiği bir konferansta hiç unutmuyorum şöyle söylemişti; “Yerden bir avuç kum alın cama doğru atın cama bir şey olmaz ama o kumu bir torbaya koyun ağzını sıkın cama vurun, camın kırıldığını göreceksiniz” Yani birlikten kuvvet doğar demek istiyordu.
Hangi dava olursa olsun insanlar bir birine sıkı sıkı bağlı ise o dava her zaman başarıya ulaşır.
Bugün, fikirleri, idealleri aynı olan kurum ve kuruluşlar deyim yerinde ise bin parçadır! Orada ne kadar insan varsa birçoğu hep benim diyor. Bu yüzden ayrılık başlıyor birlikten kopup başka fırkalar kurmaya çalışıyor. Tabi bu da muarızların işine geliyor. Ya dışarda kalıyor ya da yem oluyor. Değirmenin suyunu elinde tutanlar seni sofrasına dahi yaklaştırmıyor. Birlik olamayanlar birlik olanların oyuncağı oluyor.
Bu durum en çokta partiler için geçerlidir. Yarım asırlık Mhp, yönetiminin yaptığı yanlışlar yüzünden bugün barajı aşamama korkusu yaşamakta. Ondan ayrılan İyi parti bir ivme yakaladı. Mhp nin yanlışlarını yaparak ufalıyor. Belki barajı aşacak ama yem olmaktan kurtulmayacaktır. Bbp si zaten yemdir.
Kızarak veya bilmediğimiz sebeplerden ötürü bir parti kurmaya hazırlanan Ümit Özdağ’I bekleyip göreceğiz.
Demem o ki bütün milliyetçilerin bir araya gelip bir bütün olmaları temennimdir.
Vehimlerle şüphelerle bir yere varılmaz. Kendine güveneceksin. Sonra liderler gelip geçer. Kalıcı olan fikirler ve ideallerdir. Öyleyse ben lider yerine, fikre ve o fikrin gereği olan hedefe bakarım.
Bu durumda kime oy vereceğiz. Misyon sahibi, vizyon sahibi , milliyetçi, vatansever birini bulacağız. Artık kim olursa. Benim düşüncem budur. Daha iyi düşünen varsa tartışmaya açığım.
Kalın sağlıcakla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.