- 443 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
SEVME VE SEVİLME GÜNÜNÜZ ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN...
Günlerden tabi ki Cumartesi ve Dünya genelinde. Büyük bir salgın ülkemizde sokağa çıkma yasağı var. Allah dan düşünceme hiç yalnız değilim. Başımı pencerede dışarıya uzatsam gökyüzünde yeryüzünde bir sevgi yumağına dönüşür şair ve anaç duygularım.
Çünkü, yarın bir tık ilerisi de. Sevgililer gününü kutlayacağız. Asıl benim takıldığım konu kimi el hazırdaki’nin kıymetini bilmezken; kimide yokluğuna bir sigara yakar hayallerine ve varmış gibi dumanına resmini çiziyor olması…
Şu an kahvemde bir iki yudum aldım; ve iki duygunun misafir olduğum zamanlardan günün anlamını kendi gözlemlerimle size özetleyeceğim.
Geleneklerin göreneklerin yıllarca verdiği bir içe kapanma kendini rahat ifade edemem dışında. Sadakat halkasına herkes kendi çapınca sahipti.
Bu güne bakacak olursak toplum olarak sevgide çoğul yaşıyoruz.
Hani az önce dedim yaa! "Elindekinin kıymetini bilmezlere "yıllarca aynı yastığa baş koymuş. Torun akranın sayısını
unutmuş kişiler bile kendilerine aşka dair yeni bir sayfa açmışlar.
Hemde bembeyaz ve gözüne kestirdikleri avı sevgi ile ve bir avuç kalmış hayallerinden umutlarından çalıp, çalıp oynuyorlar.
Onlarda günün anlamı " hatun! Ben sana geç kaldım". Birini bir iki saniye kendine özel kılan bir buket çiçek ve göz
boyama hediye faslına hiç girmeyim.
İnsanın vücut dili her şeyi o kadar güzel anlatır ki! bizlere ,evdeki hediye, sevilme mağduru hiç hesaba katılmaz yani hatırlanmaz bu güne.
Sabit bağlanmış yonca tarlasına yoncadan ya çok yere çatlar; yâda günü kısa koca /karı hikayelerine bırakır
eve tek parça gelmesi duygunun dağınık olması onda çok tın tın yani:)))
Birde zamansız bırakıp giden sevgiliye inan ki bende yazacak çok şey bulamıyorum.
Kayıp dama taşları gibi dönüp dönüp aynı boşluğa düşüyorum. O yanımda uzun uzun soluk almayı becerseydi .Bir güne değil yüreğime sonsuzluğa çok rahat emanet ederdim. fakat beni bi parçası kayıp, yarım kalmış bütün aşkların son imalat hatası sayın.
Biraz dağılsam da anılara Yinede bu güne çok yüklenmiyorum. Sevilmek sevmek o kadar güzel ki! Arkadaşın, kardeşin, çocuğun,
sokakta beslemeyi hiç ihmal etmediğin kedin bile sevgini hak ediyordur.yeter ki sevgine inan doğru insanla paylaş..
Sevme ve ve sevilme gününüz şimdiden kutlu olsun:))
13-02-2021
ist
YORUMLAR
Doğrusunu isterseniz 14 Şubat falan hepsi hikaye.
Rahmetli anneme ne zaman evlilik tarihini sorsaydık, babama döner suçlu suçlu bakardı. Unuturdu çünkü. . .
Her insan evlilik tarihini hatırlamaz, hatırlayamaz.
-Gelmişim 50 yaşına onu mu hatırlayacağım, sen bana sor börek çörek nasıl yapılır söyleyeyim. Derdi. Bizde güler geçerdik.
Fakat annemin babama olan sevgisi, saygısı hiç bitmemiş, hatta her geçen gün daha da artmıştı. İşte asıl 14 Şubatlar bunlardı hiç bitmeyen upuzun ve tarihi olmayan.
Sevgiyle.
Şadiye gürbüz(zaralıcan
annem babam geçen sene Almaya da ağabeylerimelere gitmişlerdi..
bir resim karesi gönderdi yeğenim.. babamın elinde çiçek annem halen duygularına saf cümleleri tercih eden o ifade hakimdi...yani "ben seni hep sevdim" ifadesiydi.
günün anlamını biz kendi duygularımıza armağan edelim olur mu?
ve nur içinde uyusun anneniz bu arada
sevgilerimle
Şadiye gürbüz(zaralıcan
Sevgililer günü, sistemin kendi içinde tüketimi artırmak için uydura geldiği bir gündür aslında. Gerçekten birbirini seven insanlar, bu işi bir güne indirgemezler. Çünkü onlar, Allah'ın yarattığı her günün kendilerine verilmiş bir armağan olduğunu bilirler. Her nefesin bir müjde, sadece bir kadın ve erkeğin sevgili değil, aynı zamanda yaşadığı toprağın, mensubu olduğu dinin ve rablerinin de sevgili olduğunu biran olsun akıllarından çıkarmazlar... Ne diyelim kutlu olsun...