- 958 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
"ulann"
..... aklım bildiğin ipsiz uçurtma diyeceğimde ipsiz uçurtma mı olurmuş “hadi ordan” diyeceksin neyse demedim say..yalan değil çok savruluyorum bu aralar kimliksiz bir rüzgarın ıslığında savrulup gideceğim galiba onu bırak artık mahallenin kedileri bile köpek muamelesi yapıyor beni gördüğünde. “ulan ne diyeyim size” neyse.. ki ben onları hep evlatlarım gibi sevdim ..sahi nankör ne demek ti neyse ya vardır bildikleri…
..... geçen gece hani mahzeni keşkelerime imbiklediğim gece diyorum inanır mısın hiç üşenmeden keşkelerimi bir, bir saydım, bir ara dalmışım sonradan fark ettim keşkelerim de dalga geçer gibi beni sayıyor..bu kadar saygınlığı hak edecek ne yaptım..tövbe tövbe eşittir diyeceğim de eşit olmadı vallahi de billahi de iyi kilerim küme düştü resmen yaşam ligimden keşkelerim ise uzak ara yine, yeniden şampiyon
..... aklımı boş ver de işin özü fikrim yalnız sensin be güzelim. biliyorum beni duyamıyorsun, duyduğuna da şahit olmadım gerçi ama olsun ben anlatayım sen de can kulağıyla dinleme yine..böyle sanki daha iyi anlaşıyoruz..düşünsene bir de benden haberin olsa eyvah ki ne eyvah.. üstüme çok düşeceğin belli belli de ben hazırlıklı değilim henüz seni üstlenmeye..hem sıkılırım ben yahu öyle çok üzerime düşülmekten, sürekli vıcık, mıcık, kucak, dudak mesailerden. sevişmekte bir yere kadar canım dedim ya iyi ki varlığımdan haberin yok. evet, evet plütonik mi işte öyle gezegen ismi gibi bir şey beslemek daha iyi sanırım…bir bilsen beslemek konusunda da uzman oldum artık.hiç aç bırakmıyorum ruhumu günde üçyüzotuzüç hayal, gecede de en az otuzüç düş görüyorum bize dair..totem gibi bir şey belledim.. çok keyifli cidden bir gün sende dene.. bedenimi de boş verdim artık daha doğrusu bedenim gölgesiyle birlikte sizlere ömü.. sizlere ömür dediysem onlar öldü diye değil yahu..çok sevdim sizi içimden geldi öylesine.. çok ve de iyi yaşayın ayrıca..hani hapşırır sanız önceden söylemiş olayım dedim..
..... ya demiştim size bak nereden nerelere savruldum. buraya kadar sabrettiyseniz şayet beni okumaya müjdeler olsun bana ki yalnız değilim, değilim yalnız artık bu yolda..
.....eskisi gibi korkmuyorum da artık yenile yenile korkuyu yenmeyi öğrendim fakatt kedilere fena taktım söyleyim “ulan”....neyse ağzımı, dilimi bozmayım şimdi, hakim.olayım dilime ya da yargıç kime ne..
..... geçen gün satmayan bir gazetenin bir sayfasında denk gelmiştim bir dediysem zaten bir sayfaydı yazık ya…neyse, orada diyordu ki "boşluğu doluluğunuzda aramayın boşluk içinizdedir"... kaç gündür düşünüyorum daha doğrusu düşünmenin nasıl bir şey olacağını düşünüyorum yahu bu kadar da değil artık bir içimize girmedikleri kalmıştı neymiş içimizdeymiş boşluk “ulan” .... yine neyse ya içimize kadar girmişler hem de haber bile vermemişler… boşlukmuş alın o boşluğunuzu depozite karşılığı.. anladınız siz.. de inanır mısınız ben anlamadım…
..... oooo saatte beni benden çok olmuş geçeli yahu daha kuracağım bilmem kaç otuz üç hayal var daha bunun bir de gecesi var…hem yalnızlık beklemez, bekletilmez hadi artık tutmayım ben sizi, sizde benim yakamı bırakınız artık lütfen.. şimdi fark ettim bisiklet yaka giymişim ben…neyse hadi… yalnız kedilere fena taktım “ulannnn” ...neyse...
ilhanaşıcışubatikibyirmibir
YORUMLAR
Hayırdır inşallah?!? 😁 bizden’e biri daha eklendi gibi geldi sanki... akıl danışacak bi sen vardın hemşo nazar değdi galiba😂 hay Allah! Tövbe tövbe! Rahat bırakın kardeşimi yahu 😜( tü tü tü tü...!!!okudum üfledim, geçer inşallah bu da geçer🙏...🧿) :😁
ilhanaşıcı
YediYıldız
Ara ara mola vermeli akıllılığa, 😉