- 292 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AL/KIŞLI/YORUM
AL/KIŞLI/YORUM
.
Kimi veya neyi “Al/kışlı/yorum? Elbette ki Fenerbahçe’yi. Niye al/kışlı/yorum? Transfer bahsinde tartışmasız şampiyon olduğu için.
.
Fenerbahçe yönetimi tam tamına 21 futbolcu transfer etmiş bu sezon. Bir rekor. Al/kışlanmaz mı? Şu bulaşı döneminde herkes kuruşun hesabını yaparken etek dolusu para harcamışlar. Fenerbahçe’nin borcu milyarlarla ifade ediliyormuş. Ne gam?
.
Geçen gazetede okudum. Sportif Direktör Emre Belözoğlu çok yorulmuş transfer çalışmalarından. Ege sahillerine atmış kendini. Sahilde dinleniyormuş. Bu tatili hak etti doğrusu(!)
Öyle ya! Hep beraber “mesut” olduk. Futbolcu bırakmadık. Aldık. Galatasaray’ın aklından geçirdiği her futbolcuyu renklerimize bağladık. Ne büyük başarı(?)
.
Eee! Sezon yarılandı. Hatta yarıyı geçti. Fenerbahçe nasıl gidiyor? İyi iyi(!) Geçtiğimiz Cumartesi gününe kadar liderdi. Ne olduysa 6 Şubat Cumartesi oldu. Fenerbahçe 3 puan gerisindeki Galatasaray’a hem de kendi sahasında yenildi. Liderlikten oldu. İkinci sıraya geriledi. Bir gün sonra yine 3 puan gerisindeki Beşiktaş rakibini yenip ikinci sıraya yükselince Fenerbahçe bir basamak daha indi. Bir hafta içerisinde birincilikten üçüncülüğe gerilemek az başarı mı(?)
Gerçi her üç ezeli rakibin 48’er puanı var. Sıralama averajla belirleniyor. Averaj az şey mi kardeşim?
.
Ben Fenebahçeli’yim. Bu satırları yazarken üzülüyorum. Yirmi bir tane futbolcu almışsın. Hepsi alanında en iyi olsa ne yazar? Bu futbolculardan bir takım kurup takım ruhuyla bunları birbirine bağlamak bu günden yarına olacak şey değil. Zaman meselesi. Zamanla belki olur. Ama şu anda zamanla yarışıyorsun. Hafta içinde bile müsabakaya çıkıyorsun. Futbolcuların çoğu birbirini tanımıyor. Bu takımın bu duruma gelmesi bile başarı yahu.
.
Bu başarıya al/kış!
Al!..Al!..Al!..Kış!.. Kış!.. Kışşş!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.