- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İyi Dost Kara Günde Belli Olur
İnsanların iyi günü olur, kötü günü olur. Hayatta dönem dönem iyilik, dönem dönem de güçlük ve zorluk içerisinde olursunuz. Bir düşer bir kalkarsınız. Merhalelidir hayat. Aşamalıdır. Safha safhadır. Hemen her şeyi yaşarsınız. Her günü görürsünüz. Zirvede de olursunuz, dipte de. Yaşamın tadını lezzetini de alırsınız, sorunu sıkıntısını da. Hemen her yönlü, çok yönlü bir hayat sürersiniz. Maddi ve manevi boyutlu bir süreç geçirirsiniz.
....................................................................
İyi gününüzde dostlarınız çok olur. Çevreniz dolu olur. İyi gününüz nimetin paylaşıldığı gündür. Yenilen içilen, oturulup kalkılan, eğlenceyle vakit geçirilen, hatırı sayılan, arkanızda olunan, kapınızda nöbet tutulan, muhafızlık yarışına girilen bir dönemdir.
.......................................................................
Ya düşkünseniz, düşürmüş kaybetmisseniz, imkanlar azalmış, paranız suyunu çekmişse, çevrenizde insanlar azalmıştır. Bir bir terketmişlerdir. Başka başka mecralara yelken açmışlardır. Sözde yeni dostlar edinmişlerdir.
......................................................................
Esas olan dostu zor günde anmak hatırlamaktır. Yanında yer almak, meramını sormak, desteğini bildirmek, yalnızlığını gidermektir. Böylelikle gerçek dost olduğunuzu göstermektir.
Kemal SEYFİ
08.02.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.