- 925 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
Bir çocuğun Duası
Annem hayatım boyunca gördüğüm en büyük sabır abidesi insandır . Örnek almam gereken milyonlarca özelliği varken başlıcalarını saymam gerekirse ;
Evet Allah ona kendi sıfatlarından cüz i bir miktar vermiştir mesela sabır ve şefkat ve merhamet . Biz evlatları ve yakınları ona ne yaparsak yapalım bir tahammül sınırı daha koyar o işin üzerine ve kucak açar ona dönene . Bazen ona dönmemiş olanı bile sarıp sarmaladığı olmuştur şahidim . Allah rasulü bir gün evladını kaybedip etraftaki çocukları sarıp sarmalayan bir anne görür şu kadına çocuğuna zarar ver desek verir mi der ( tam bu değil cümle benim yorumumdur) sahabi efendilerimiz asla ya rasulAllah der. İşte Allah ın merhameti o kadınınkinden çok daha fazladır der . Annede merhamet , derya deniz gibi görünüyor değil mi ? Heleki benim annemde . Gül yüzlü , mis kokulu, kızıl saçlı annemde . Yüreği geniş ,sesi huzur , bakışları letafet ırmakları barındıran annemde . İşte Allah ın rahmeti tüm annelerin rahmet ve merhametinden daha büyüktür . Benim anneminkinden de . Annede rahmet bir damla ise onda ucu bucağı olmayan okyanustur desek , yine aciz ve noksan cümle kurmuş oluruz. Allah annelerimize ve bizlere cenneti nasip eder inşaAllah da yarım kalan birbirimize doyamadığımız muhabbetleri orada tamamlarız .
Evet annem evlenmek istediğimi duyunca oğlum ben sana henüz doyamadım ben bir doysaydım demişti :) ne kadar temiz ne kadar safi bir niyet ve söz . Anneciğim! Ne sen bana ne de ben sana bu hayatta doyamayız . Bırak evlenmeyi yanı başında sabahlasamda doyamayız . Bu hissiyatların tam tatmini bu dünyada mümkün değil , bundan mütevellittir ki bir cihette haşri ve ahireti Allah o sebepten ötürü yaratmıştır . Ey Allah ım anneme ve tüm sevdiklerime( ben dahil) hidayet ver . Düşününce çok müteessir olduğum onun ölüm anını imanlı gerçekleştir ve benide iman ile öldür . Bizi cennette resulüne komşu eyle ve muhabbetimizin devamını nasip eyle . Pek şefkatli annemi ve eş olarak istediğim Pınar’ı cennette de bana nasip eyle . Bizlerden razı olmuş bir şekilde bizi dirilt , peygamber efendimizin şefaatine bizi nail eyle. Beni , anne babamı , Pınarı , kardeşlerimi ve tüm müslüman kardeşlerimi cehennem azabından koru Ya Rabbi!M.
6 ŞUBAT 2021
YORUMLAR
esesligizem
Saygılarımla