- 280 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karanlıklar Aydınlığa Çıkacak!
Zamanında kuş gribi vardı, zamanında domuz gribi vardı. Bu gripler bir türlü bitmedi gitti.
Türkiye’mizde faili meçhul cinayetler ve bir sürü olaylar. Operasyonlar ve bir sürü olaylar bitmedi gitti.
15 temmuz darbe girişimi oldu. O akşam ben erken yatmıştım, ben yattıktan uyuduktan sonra darbe girişimi olmuş. Uyandığımda öğrendim. Televizyonu açıp kanepeye dayandığımda öğrendim. Tüylerim diken diken olduğunda vatan sevdasına boyandığımda öğrendim.
Hooop arkasından korana virüs çıktı. Virüs çıktı ama galiba istenilen sonuca ulaşamadılar. Ve arkasından mutasyonlu korona virüs çıktı. Bu mutasyonlu virüs direk öldürüyormuş.
Herkes virüs konuşuyor! Gazeteler virüs yazıyor, televizyonlar virüs haberi yapıyor. Ama nerden ve nasıl bulaştığını kimse ele almıyor dile getirmiyor.
Havada koku var; bu koku nerden geliyor? Bir türlü bitmedi gitti. Peki mağdurların mağduriyetini kim giderecek? Hâl böyleyken bana da yazmak düştü.
Karanlıklar aydınlığa çıkacak!
Yazı’ma Nazım Hikmet’in sözleriyle son veriyorum.
Nazım Hikmet demiş ki; "sen yanmazsan, ben yanmazsam, biz yanmazsak, karanlıklar nasıl çıkar aydınlığa"?
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.