- 632 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
O SABAHLAR..
O sabahlar bahar kokuyordu. Yeşildi anılar umutlar yürekteki tutkular ak aktı.
O sabahlar leylakların ıtriyle sarhoştu şendi. Mor mor salkımları ile süslenmişti evren. Mutluydu leylaklar alabildiğine... mutluydu dallar ağırlıkları ile.
O sabahlar mutluluk kokuyordu, pembeydi evren alabildiğine toz pembe. Güller açmıştı taptaze şebnemleri üzerinde... Gülün bahar için sevinci göz yaşları olmalı diyorum şebnemler.
Umut dolu, renk dolu, neş’e dolu o sabahlara ansızın sisler çöktü, yağmur yağdı... Gaddar bir el uzandı kopardı gülü , leylakları, dallarından insafsızca.
Bülbül uçuverdi son defa göz yaşlarını güle bırakarak. O sabahlar elinden alındı özgürlüğü gülün .
O sabahlar ; güzel kokuluydu baharlar... yeşillikler umut doluydu. Güneş hep ısıtacaktı evreni ...
Ama ama o gaddar eller ... o gaddar eller, nasıl gülleri leylakları kopardıysa dallarından işte öylesine kopardı çekip aldı kalplerden umutları ... kanatırcasına acımasız ve katı.
Şimdi sabahlar hep sisli , rüzgarlı , umutsuz . Dallar kuru , yapraklar sarı , kalplerde bir tek umut bile yok !
O sabahlar güzeldi , o sabahlar umut doluydu , o sabahların taze umutları da yok artık...
Aygün Deniz Eski bir hatıramdan.
YORUMLAR
Umudun ışıdığı
Serpildiği güneşin.
Sonlandığı illa ki süre gelen zulmün...
Yeniden kavuşacağız o umut dolu sabahlara.
Umudumuz saklı illa ki
Sevgimle canım
Aygün Deniz
Aygün Deniz
Rabbim hiç ummadığınız bir günde güneşinizi baharınızı ve umduğunuz mutluluğu nasip eder inşallah
yüreğinize sağlık