- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Enerjin ve Sen
Hayat bu....
Zorluklar,maceralarla dolu,
Her şey kontrolümüzde olmuyor ...
Tek gerçek var; Sevgi...
Sevgi evrendeki en büyük güçtür.Sevgisizlik cehennemdir.
Sevgi her şeyin çözümü ve tek yoludur.Sevgi kolaydır ve tüm yaraları iyileştirir.
Herşey enerjidir.
Enerjinin varlığı iyi hissettirir ve yokluğu kötü... Sadece sevgi ve sevginin yokluğu vardır...Sevginin varlığı enerjinin varlığıdır......
Enerji yokluğuna sebep olan etkenler nelerdir?
Duygularımizdaki kargaşa,öfke, endişe,kaygı, bencillik,....hastaliklarimiz ve dahası.
Hastalıklarımız demişken ...
Hastalık, bedenin enerji sistemindeki dengesizliktir. Her hastalığın ruhsal bir amacı vardır, bizim nerede dengesiz olduğumuzu göstermeyi ve gelişmemizi motive etmeyi sağlar. Bedenin enerji sisteminin bazıları tıkandığında dengesizlik oluşur.
Enerji akışını bioenerji ile dengelediğimizde ve bilinçaltı düzeyde yapılan bazı dönüşüm seansları ile frekanslarımızı yükseltmek mümkün.
Ve hepimiz radyo frekansları gibiyiz, evrene hangi sinyalleri gönderirsek, o sinyallere uygun kişileri ve olayları hayatımıza çekeriz.
Hayatınızda olmayan şeylere değil, olmasını istediğimiz şeylere odaklanmalıyız.
Çünkü odaklandığımız şeyler hayatımıza yayılır...
Hayatınızda eksiklik olarak gördüğünüz şeyleri sürekli düşünürseniz, daha fazla eksiklik ve yoksunluk çekersiniz.
Olmasını istediğiniz tek bir konuya odaklanın ve bunu gerçekten istediğinize ve almaya hazır olduğunuza emin olun.
Evrene bir gün öyle, bir gün böyle karışık sinyaller göndermeyin.
Ve kendi gerçekliğinizi yaratana kadar bunu hayal edin ve gözünüzde canlandırın.
Hiç pes etmeden aynı konu üzerinde yoğunlaşın.
Ve bunun gerçekleşeceğinden emin olun.
Yaratmanın en zor tarafı görmeden önce inanmaktır. Unutmayın bilinçaltı gerçek ve hayali ayırtedemez.Doğru imajinasyon çalışmaları ile istediğiniz şey gerçekleşecektir, sadece size gelmesi zaman alır, bilinçaltı ısrarı sever...Yeter ki vazgeçmeyin!...
Asla neden olmuyor diye beklenti içine girip, akışı kesmeyin.
Eğer amacınız ve tutkunuz güçlüyse, başarısızlık diye bir şey yoktur, vazgeçmek vardır.
İnandığın şey senindir.
Ve unutmamak gerekir "Kader gayrete aşıktır"
Dengesiz alanlarımızı görmek ve iyileştirmek niyeti ile...
"An" da kalın ve şimdiyi huzurlu yaşayın...
Bioenerji Uzmanı ve Eğitmeni
Tuğba Akar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.