- 355 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ENGİN AYAR ve ÖZLEM DEMİR ile MAVİ KARADENİZ TV.. / Hikmet OKUYAR
MAVİ Karadeniz TV 07.02.2021, TS : 21.00 de; Canlı YAYIN irtibatlı Engin Ayar Özlem Demir TASARIMLARI ve Sunumları; tanıtım turizm kültür sanat yoğunluklu OLSUN.. CANLI YAYINLARA KÖY ve MAHALLE DERNEKLERİ de katılsın.. ŞEBİNKARAHİSAR KALESİ ARKEOLOJİK KAZI ÇALIŞMALARI da, TAŞ MESCİT RESTORASYONU, ŞEBİNKARAHİSAR VİLAYETLİĞİNİN 87. YILI ANISI da, AKINCILAR ŞEBİNKARAHİSAR GRUP YOLU, BAYBURT GÜMÜŞHANE ŞEBİNKARAHİSAR KOYULHİSAR BİNALİ YILDIRIM DUBLE UZAY YOLU da konuşulsun.. ŞEBİNKARAHİSAR KONAKLARININ KURTARILMASI da TARİHİ ŞEBİNKARAHİSAR TÜRK OCAĞI’nın BAKIMI da konuşulsun..ŞEBİNKARAHİSARLI YÖRE SANATÇILARIN DESTEKLENMESİ de KONUŞULSUN.. ŞEBİNKARAHİSAR’DA Gönül SEFERBERLİĞİ, Üretim SEFERBERLİĞİ, Ağaçlandırma SEFERBERLİĞİ de konuşulsun..ŞEBİNKARAHİSAR’DA ACİLEN ÖZEL FİDANLIKLAR KURULMASI da, ŞEBİNKARAHİSAR KILIÇKAYA Baraj Gölü ÇEVRESİNİN yöresel özellikli Şebincevizi, Şebindutu, Şebingülü, Kış Elması, Çoban Armudu, Kuşburnu, Üzüm Eriği, Kızılcık, Şebingül Eriği, Giresun Fındığı, KARAAĞAÇ ve SALKIM SÖĞÜT gibi AĞAÇLARLA AĞAÇLANDIRILMASI da konuşulsun..Canlı Yayına; ANKARA ŞEBİNKARAHİSARLILAR VAKFI BAŞKANI Av. Yaşar YÜCEL de, ŞEBİNKARAHİSAR Belediye BAŞKANI Şahin YILANCI da Şebinkarahisar Sanatçılar Toplüluğu Baş Danışmanı Muzaffer Kayahan da, ZİRAAT Odası BAŞKANI da, Şebinkarahisarlı Gazeteci Gülsen Akyol Mutlu da DAVET edilsin..Hikmet Okuyar ŞEMA Gönüllüleri Başkanı, ŞEBİNGÜLÜ Bahçeleri Kurucusu.....
........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.