- 820 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
dil freni
kolay değildir adamlık. ölçü birimi tas tamam vicdandır adam olmanın…
adam gibi yola çıkmak kolay be arkadaş asıl olan yol değil yoldan çıkmamaktır. sek hatta gerekirse tek içilen aşktır, ağlamaktır adamlık.. adamlığın rengi olmaz, ahengi olur...hem renk dediğin nedir ki arkadaş bir yağmur ötesi, görecesi, güneş seğirmesi besbelli.. hem renk dediğin tele, tene kazınan değil adam gibi yüreğe kazınandır
adam olmak kolay değildir arkadaş. nasıl anlatsam bilemedim.. adam olmadan önce insan olacaksın öncelikle aşık olmadan öncede adam.. bak kafan karışmasın aşk, aşık falan..bütün kadınlar denizdir, bütün denizlerde aşktır. bu sebepten adam olmak için esmesini bilen kıvamda rüzgar olmak şarttır bunu unutma… dalgası, fırtınası olsa da denizlerin rüzgardır bahanesi bu meseleye gelişlerinin.. işte tam da burası anlatmak istediğim..denizi uyutan da, uyandıran da rüzgardır aslında… sen kaç desibelsin kanatlarına bunu soyutla…
her aşk ayrılık olsa da sonunda sen ateş olmadan önce kıvılcım olacaksın ve gerektiğinde gerektiği kadar yanacaksın.. göğü sevdiğin kadar toprak olmayı da bileceksin. düz ve kararlı basacaksın toprağa ki devrimleşsin kızıllığında attığın her adımdaki kararlılığın… geceyi içmesini bilmeden asla gündüzü geceye gömmeyeceksin.. nabzın bir yerlerinde değil daima yüreğinde atacak..haffiçe gülümsediğine göre anladın, anladın burayı sen…" ahh" o gecenin menekşe tenine bir kadını da kirpiklerinden çizmesini bileceksin, sevdin mi de adam gibi seveceksin, çok seveceksin arkadaş..
yaa... kolay değildir adamlık demiştim, demiştim sana.. sıkılmaya başladıysan çekeyim burada dil frenimi. ne dersin..
ilhanaşıcışubatikibinyirmibir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.