- 530 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Simülasyon
Yaşam,,, Ömür boyu salgınlaştırılması amacıyla karanlığı sahiplendirilen, yalnız, aç ve susuz bırakılan bir aydınlıktı. Umutsuz, çaresiz ve mutsuzluğun monotonluğuna alışan yaşam, kurtuluşu unuttu. İçinde tükenmeyen varoluş sancısıyla geceden emir bekledi. Gece,,, kendinden habersiz sükunetini koruyan bir sessizlikti. Kabulleniyordu olmayışı, toz tanesini diyardan diyara sürükleyen rüzgara eğmişti boynunu. Söz hakkı bekliyordu kaçınılmaz son için.
Simülasyon Yazısına Yorum Yap
"Simülasyon" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
3 Şubat 2021 Çarşamba 00:03:18
Aynı yere farklı bakmak ya da farklı olup aynı bakmak....zaman ve zuhur.
Dearose.ss
@dearose-ss
Aynı dediğimiz yerleri algılamadığımız, aynı veyahut alt sınıf dediğimiz insanları anlayamadığımzdandır belki. Her insan kendini özel hisseder. Herkes özeldir var oldukları bir benliğe sahip oldukları için..
Erlik Aldacı
@erlik-aldaci
Herkesin özel olduğu konusunda ciddi ve güçlü şüphelerim var. Farkına vardığımız bir bilince sahip olmak özel olmak mıdır ...bilemiyorum. Özel olmak için "ne"olmak gerekir onu da bilemiyorum.
Aynı olup farklı bakmak.
Aynı olup farklı bakmak.
Dearose.ss
@dearose-ss
Kedilerin ruhlarını bilemiyoruz.Burada resime yorum yapmanız şaşırttı çünkü evet, benim için anlam ifade ediyordu. 🖤
Parlain m
@parlain-m
Aslında yazınız için ona seslendim. Bağlarını hissetmemek mümkün değil. Yazınız ve resmin demek istedim.
Dearose.ss
@dearose-ss
Çok teşekkür ederim. Hassas ruhunuzla var olmaya devam etmeniz umuduyla.. İyi geceler :)