Saydam Duvar 1
Yani internet, dijital hayat… Dünya kadar haber...
Haber: Milli Piyango alanlar izleniyormuş,
İç Ses: Doğruysa sağda ve soldaki melekler de izliyor.... Aradaki farkı göremem ben.. Sen gördün mü? Fişleme her yerde...Fakire parayı zor yedirirler gönderirler ihtimal mafyayı ardından veya bilmem ne vakfı çöker paraya yani olabilir..
Haber: AİHM’e müracaatta RUSYA ile TÜRKİYE başı çekiyormuş.
: Keşke Ankarada hakimler de olsaydı der kimi, kimi der sal’la gitsin zaten siyasi hepsi..
Yeniçağ gazetesinden birisi; Devlet Bahçeli’ye yargılanacaksın diye tweet atmış..
:Zaten yargılanmazlarsa mahkeme ve savcı yoktur ülkemizde.. Yargılanamazlar der kimi, yaptıkları zulümlerine Hakk rahmet etsin der kimi, kimi yapmadıkları zulüm kalmadı 40 yıldır bu ülkeye der, kimi onlar vatan evladı der, kimi de hadi ordan hadi ordan...
Ege Denizi de ısınıyormuş, yani Yunanistan rahat durmuyormuş, Dedeağaç’a kara şahin (savaş helikopteri) bırakmış ABD.
: Alışkındır tarih savaşlara, ha ekmek kavgasına ölmüşüm ha Dedeağaçta ne fark eder, sana soran olmaz ki, fakirin evladı zaten kaderden askerdir.. Yunan için de bu böyledir. İhtiyarlar savaş çıkartır, gençler ölür,yiğidim aslanım şehidim diye biraz şiir, biraz nutuk gerisi önemli mi?
Z Kuşağı bunları bilmez.. diye twitterde gündem olmuşlar
:Y’ler ne yapsın, eski kuşaklara kuyruk oldu çoğu belki de.. X Kuşağı düşünce olarak tatlı sert, ondan önceki kuşak olan Patlama Kuşağı gayet sert, Sessiz Kuşak şuan dede nine pozisyonunda…Z kuşağının adı çıkmış inmez sekize.. Y’lerin başı kel mi..
İran İsrail zıtlaşıyormuş, tehditler havada uçuyormuş..
: 20 yıldır aynı tantana, bahsi hangisine oynasın milyarderler, İrana mı İsraile mi, 1e kaç verirler sizce kumarrettin siteleri...??
ABD nin ilk siyahi Genelkurmay başkanını atamış Biden..
: Obama melezmiydi, siyahi nüfus beyazları geçmiş diyorlardı, abd’de de afrika cumhuriyeti kurulursa şaşmamalı , eh kader, dün beyazlar efendiydi, bu gün siyahlar mı?
Uygur Türklerine Çin’in yaptığı zulümler gündemde..,
: Elden ne gelir, dünya böyle, güçlü güçsüze eziyet eder.. Neden gözünün üstünden kaşın.. Türkiye ne yapacak, Çin’e kafa mı tutabilir, aşılar bile Çinden geliyor.. 2012 yılı mı neydi yalan olmasın, Rusyanın eski bir uçak gemisini "müze yapacağız" diye Boğazlardan geçirdiler Çinliler, sonra da uçak gemisi yaptılar.. Fatih olsaydı veya Atatürk o eski rus uçak gemisini geçirmezdi boğazdan bence yani?? Yani sen İstanbulu fethetmek için hisar yap, 400-500 yıl sonra uçak gemisi geçisine izin ver?
Arabistan ile Katar buluşuyor buzları eritiyormuş...
:Ya hu çölde ne buzu, hepsi aynı...Kavgaları da barışmaları da ahali seyretsin diye.. Çıkar varsa barışırlar, vin vin miydi yani kazan kazan..
Bir vatandaşımızın hiç arabası olmamış ama e devlette üzerine kayıtlı bir araç var ve ceza yemiş,
: tespit edilirse düzeltilir, eğer sen farketmezsen yarın icra gönderirler bir de üstüne, olmayan arabanın plakasına yazılan cezanın icrası gibi..
Bir vatandaşımızın arabası var ama hiç gitmediği şehirde ceza yazılmış plakasına..
: O da bir şey mi, Tüvturk her sene ceza yazıyor millete muayene adı altında. suların başlarını tutmuşlar nefes alana verene de muayane için kurulur yarın bir gün Nefesturk... Lakin sahibi yabancı olur büyük ihtimal..
Şehrin birinde Alevilerin kapısı işaretlenmiş yine..
: Alıştı insanımız bu tür olaylara haberlere 20 yıldır, ihtimal yapanlar da bellidir yaptıranlar da lakin bir türlü önüne geçilemez, geçilmek istenmez niye ise? Sünnilik Alevilik son kuşakların sorunu olmamalı..
48 yaşında bir anne hastaneye yatmış, 13 yaşında bir çocuğu var, kocası 6 yıl önce vefat etmiş, hastanede refakatçi olacak kimsesi yokmuş
: Tanrıya ne denir, bir oyun kurmuş acı çeken çekene...
Spor kulubü taraftarları birbirine girmiş..
:Spor,spor olmaktan çıktı artık, skora göre bahis oynama yeni adı, kim kazanır kaybeder, beraberlik mi yoksa, bari internet üzerinden oynasalar da boşuna terlemese gençlerimiz..Zaten kuruldu galiba joistik takımları da değil mi?
Selfi yapacağım diye düşmüş biri kayalıklardan ve ölmüş,
:Her gün ölen binlerce insandan bir haber gibi.. Ölüm haberlerine alıştı mı yoksa görüntüsel zihinler..
Biri yamaç paraşütü yaparken ipler dolanmış yere çakılmış ve ölmüş ..
:Der kimi su testisi su yolunda kırılır, der kimi Tanrı rahmet etsin, der kimi ne yapayım süpermendim de kurtarmadım mı?
Bir dağ köyünde kurtlar, avluya girer koyunları epey telef eder...
:Tanrı kurda, rızkın o avludadır diye vahyetmiştir abi, ne denir??
Liseli kızlar erkek arkadaşları için, erkekler kız arkadaşları için tekme tokat, saç baş girmiş birbirine sokak ortasında..
: Acaplaması, ayıplaması kolay, insanın ruhsal ve zihinsel rektefe edilmesi gerekiyor artık, bu çağ bu azgınlığı kaldırmaz abi..
Dindarlar dinime-kutsalıma, Atatürkçüler Atatürk’üme, sağçılar bizim mahalleye, solcular insan hakkına ve yaşamına hakaret etti diye karşı tarafı suçluyormuş ve o da vermiş almış karşı tarafa
:Oyunu kurmuşlar abi, havuç koş tavşan tut gibi bu olaylar artık..
Bu ülkede sayın cb’miz, ülkenin yarısına terörist dedi.. Lakin güçsüzler sakın hakaret etmesin atarlar kodese, savcıların gücü sıradan insanlara yeter, büyük adamsanız, devlet size dokunamaz.. Ne dim, yalan mı? Lakin siz susun aman ha, EKSERİ SOYUT kavramlar yüzünden SOMUT vahşetler yaşatıyorlar...
Kış soğuk bastırmış, tır şoförü bir abimizin ayakları donmuş uzun yolculukta hastaneye kaldırılmış...
: Bu çağda insanlar hala ekmek parası kazanmak için çalışıyorsa lanet olsun bu dünyaya diyordu bir şiirde.. Lanet olsun abi dünyaya...O şair haklı bence..
A partisinden bir kaç vekil istifa etmiş başka partiye geçmiş, C partisi bölünmüş c/2 diye yeni parti kurulmuş, yeniden D partisi kurulmuş genel başkanı şu kişiymiş...
:Dünya da ülke de zıvanadan çıkmış.. Çivisi çıkmış abi evrenin veya insanlığın.
Y ve Z Kuşakları nasıl müdahale etsin..Y’ler için 20 yıldır, Z ’ler için yeni yeni başlayan boktan bir saydam duvar bu dünya...
Eksik olma eksik olma...
YORUMLAR
Gerçekten yap!..
Gözünü kapat...
İhtiyaçlarını zihninden sırala. İşte insan o kadar. Eğer bunu yapmaz isen onunla uğraş bununla uğraş...sonunda bir ses duyacaksın. Çan çin çon ne farkeder.
Gömün gitsin...
Ya da ...
Yaşamla alay et! O seninle etmeden.
Abi...
Erlik Aldacı
Abi, dedi. Ne iyi adamsın.
Niye lan, dedim. Vıccını çıhardım yetmedi mi?
Olsun, dedi ve ekledi.
Boş boş oturuyordum güzel bir vakit geçirdim. Ondan...
Abi...
Yinsani
sıkıntı büyük ... vakit geçirmek güzel,
nasihat vermeyi bıraktığımız gün yeniden yürüyelim..
ne diyordu kızılderili atasözü; önümdeyürüme ardın olmayabilirim, ardımda yürüme öncünolmayabilirim,yanımdayürü,, vakit güzelgeçiyor.. başka türlü olmuyor...
teşekkür ederim efendim..
Erlik Aldacı
Yinsani
kimi yazıyoruz da kime yazıyoruz kim bilir:)