- 358 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Pazar Notları IV
Maaş Saltanatı
Sayıştay, Ziraat Bankası’ndaki saltanatı ortaya çıkardı. Maaşı 19 bin 750 lira olan yönetim kurulu üyeleri 4 ikramiye alıyor. Üstelik kredi kartı harcamalarını da banka ödüyor.9 üyeli yönetim ve denetim kurulu üyelerinin yıllık maaşları 5.4 milyon TL. olarak gerçekleşti. (www.borsagundem.com/redirect/1545143)
Bu millete giden çarpıyor, gelen çarpıyor. Bal tutan parmağını yalıyor. Hiç kimsede vicdan kalmamış. Onlara ve bu duruma göz yumanlara hakkımızı helal etmiyoruz.
**
Kayak
İçişleri Bakanlığı, vatandaş kayak yaparken düşüp de kendine zarar vermesin diye kayak genelgesi yayınlamış.
Ne kadar değer verildiğinizi anlayın.
**
Sıkı Para Politikası
PPK 2023 yılı sonuna kadar sıkı para politikası uygulamaya karar vermiş.
Yani bu tabir enflasyonu frenlemek için para arzının kısılmasıdır. Ekonomi uzmanları yan etkilerinin üretim ve milli gelirin azalması, işsizliğin artması şeklinde olabileceğini belirtiyorlar.
Aileler de sıkı para politikası uygulasın, tez vakitte enflasyonu tepetaklak düşürelim.
**
Para Parayı Çeker
ABD’li 660 milyarderin Kovid-19 salgınının etkili olmaya başladığı Mart 2020’de 3 trilyon dolar civarında olan toplam serveti, ocak ayı itibarıyla 4,1 trilyon dolara yükseldi. (26.01.21 borsa gündem)
Yetenekli adamlarmış, krizi fırsata çevirmişler.
**
HDP
Bilinği gibi CHP Esenyurt Belediyesi’nin HDP ilçe binasında yaptığı dezenfeksiyon sırasında çekilen görüntüleri servis etmesi bir hayli yankı buldu. Pişkinlikte sınır tanımadığını gösterdi HDP’liler "Belediye’den şikayetçiyiz, gizli çekim yaptılar. - Erdal Avcı" "Görüntüleri paylaşarak partimizi terörizme etmeye çalışıyorlar. - Pervin Buldan". Saçmalardan seçmeler.
Esenyurt Belediyesi’e kendi adıma ne kadar ne kadar teşekkür etsem azdır. Yarı gizli ortaklığı riske atmayı göze aldıkları için.
**
Koronaya Evet Kısıtlamaya Hayır
Hollanda’da yeni tip korona virüs tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının dördüncü gününde protestolar, polisin sıkı güvenlik önlemlerine rağmen devam etti. (Basından) İspanya, Lübnan gibi ülkelerde de kısıtlamalar "insanları daha yoksullaştırıyor" diye kalabalıkların protestolarına tanık olduk.
Neyse ki bizim toplumda böyle şeyler pek görülmez.
Virüsün yaptıklarına bakın. Kimini yatağa yatırıyor, kimini öldürüyor, kimilerini de sokağa çıkarıp polisle kavga ettiriyor.Kendi küçük ama etkisi olağanüstü.