- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cumhuriyetimiz'in Genel Felsefesi
Sanatta siyasette ticarette bir çok kişi dinlemişsinizdir. Hem de önemli yerlere gelmiş, şöhret olmuş, halkın gönlünde yer edinmiş olanları.
......................................................
Yoksul ve çok çocuklu bir ailede dünyada geldim diye söze başlarlar. Zor bir çocukluk dönemi geçirdim, su ve simit satarak aileye destek oldum, tırnaklarımla kazıyarak bu günlere geldim, sonrasında yer ve konum edindim diye konuşmalarını sürdürürler.
...............................................................
Ülkemizin bir gerçeğ bu. İnsanımızın bir gerçeği. Geriden gelenlerin öne çıktığı,
Rakiplerine göre daha mücadeleci oldukları, fırsatları daha iyi değerlendirdikleri, risk alabildikleri ve bir yere gelebildikleri bir ülkeyiz. Fırsat veriliyor toplumumuzda. Ellerinden tutuluyor, destek olunuyor. Asla bir kenara itilmiyor, kendi kaderlerine terkedilmiyorlar.
................................................................
Bize özgü bir şey bu. İnsanımıza toplumumuza özgü. Milletimizin hasletlerine değerlerine özgü.
.................................................................
Yoksul gelen yoksul kalsın denilmiyor. Altta kalanın canı çıksın, ne hali varsa görsün denilmiyor. Fırsat veriliyor, imkan tanınıyor. Gelinebilecek en önemli yerlere gelmeleri sağlanıyor. Bu milletimizin önemli bir özelliği olduğu gibi Cumhuriyetimiz’in de genel bir felsefesidir. O nedenle insanımız Cumhuriyetimiz’e çok şey borçludurlar.
Kemal SEYFİ
27.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.