- 314 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZULM ELBETTE İLELEBET PAYİDAR OLMAZ 1
ZULM ELBETTE İLELEBET PAYİDAR OLMAZ
1
’Küfr ile devlet kaim olur zulm ile olmaz’. Bu bir gerçektir ve dünyanın kuruluşundan beri bu böyle olmuştur. Dünyayı zulmü ile kahreden Hülagü ve Cengiz Han’ın bugün esamisi okunmuyor. Neredeyse dünyayı işgal etmiş olan bu Moğol hükümdarlarının fetih(!)lerinden eser yok. Hun imparatoru Atilla istilasını Avrupa’ya kadar götürmüştü ama ne yazık ki bu gün onlardan da eser yok.
Moğollar ise olanca istilalarına rağmen işgal ettikleri yerlerde bunca zulüm işleyerek tahakküm ettikleri milletler içerisinde erimiş, kurdukları devletleri payidar olamamış ve kaybolup gitmişler, esamileri okunmaz hale gelmiştir. Dünyayı işgal eden Moğol ırkı bu gün dün yaptıkları zulümlerinin ardından koskoca bir coğrafyaya sahip vatanlarında 500 bin kişi kalmışlardır.
Bu gün lanetli kavim Yahudilerin İsrail’de2.5 milyon olan nüfuslarına karşı bir o kadar da dünyanın çeşitli yerlerinde var olduklarını düşünürseniz Moğolların bu yok oluş tarihleri ve acı akıbetleri üzerinde düşünebilirsiniz.
Evet, zulüm ile devlet asla payidar olmamıştır ve kıyamete kadar da olmayacaktır. Zulüm ile abad olanın kahr ile berbat olacağını da hatırlatalım, dünya tarihinin bunun örnekleri ile dolu olduğunu hatırlayalım.
Geçmişte zulmüyle meşhur komünist Lider Stalin’in sürdürdüğü totaliter sosyalizm bu gün çökmüş, aynı yoldan giden Sovyetler Birliği peyk ülkelerindeki sosyalist yönetimler yerle bir olmuş, liderleri halk isyanı ile yıkılmış, perişan olmuşlardır. Bunların başında Çekoslovakya tiranı Çavuşesku, Arnavutluk tiranı Ener Hoca, Bulgaristan lideri… Sırbistan tiranı Miloseviç ve zalim Karadziç rezil ve perişan olmuş, Romanya despotu, Azerbaycan diktatörü, İran Şahı Rıza Pehlevi Irak tiranı Saddam, Libya tiranı Kaddafi vb hiç birinin bu gün esamisi okunmuyor. Birçoğu kötü bir sonla dünyayı terk etmiş, Mısır’ın eski diktatörleri Nasır ve Sedat’ın sonu da aynı olmuş Mübarek’i de aynı son beklemekte muhtemelen Çağdaş Diktatör Sisi’yi de .
Bizim diktatörlerimiz Cemal Gürsel, Cevdet Sunay’ın bu gün en ufak bir hayırla yâd edildiğini kimse görmezken Menderes, Özal ve Erbakan hayırla yad edilmektedir. İsrail tiranları zalim Moşe Dayan ve Ariel Şaron kötü bir sonla göçüp gitmiş, artlarında lanetten başka bir iz bırakmamışlardır. Hitler, Mussoloni ve De Gol gibi faşist liderler de komünist rakipleri gibi aynı durumdadırlar. kötü sonları yanında kurdukları yönetimler de yıkılmış, dünyadan lanet ve beddualardan başka bir şey götürememişlerdir.
ABD liderlerinin de olanca demokrasi makyajı ve insancıl yalanlarına rağmen gerçek yüzleri bütün dünyaca bilinir hâle gelmiş, bu melek görünüşlü şeytanların hileleri şimdiden görünür hale gelmiş, yeryüzü halklarının lanetine hak kazanmışlardır. Üzerinde pek durulmasa da eski Romanın zalimleri zulmüyle anılagelmiş Neronlar, Sezar’lar Ağustoslar ve diğer Roma imparatorları lanetten nasibini almakta kimseden geri kalmamışlardır.
Peygamberler ve adil hükümdarlardan ise hep güzel hatıra ve övgüler bu güne dek herkesçe kabul edilir olmuş, Nuşirevan, Hz Ömer Ve Ömer in Abdülaziz ise adaletiyle sonsuz kadar iyi bir ünle yaşamakta devam etmektedirler.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.