- 366 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Geldim Gitmiyorum Tipi Demokra(t)si
Küçük Amerika Olmak ve Trump’ı Taklit Etme İçgüdüsü
Tele-1’de bir tartışma var, dikkate değer bulduğum için gündeme getiriyorum.
E.Tğg. H. Solmaztürk, Prof. Dr. E. Kongar ve Dr. M. Yanardağ dikkat çektiler...
Mit, Emniyet ve TSK birbirlerine silah, personel ve mühimmat devri yapabileceklermiş.
Bayram değil seyran değil, enişteniz sizi niye öpmek istiyor haldir!
Ne gereği var.. soru safiyane ve basittir?
Safilik, saflaşmak/ülkeyi saflara ayırmak demek de değildir!
Türk kavramı, laik/parlamenter demokratik rejimli Türkiye Cumhuriyeti sitemine karşı ve Atatürk hasımlığı sabıkalı Akp ve güya millici ama aslında ’yeni Osmanlıcı’ Mhp, durup dururken bunu neden ister?!
Yanıt çok net, oligopolokratik tekelci kapital aşama sistemi faşizminde ’.. geldim gitmiyorum! ’ zihniyeti, önemli sacayaklardan biridir.
En son ona buna ’ insan hakkı ve demokrasi götürmekle’ maruf Trump Amerika’sında olanlara bakmak kafidir!
’Küçük Amerika’ lardan biri ve Amerikan pretektoriası bir uç bir sömürge olarak, bu olanları da taklit edebilme ihtimali vardır, çok yüksektir.
Atatürk, Türk ve laik/üniter Türkiye Cumhuriyeti kaygılı kamuoyu bu konuya duyarlı olmalı ve demokratik tepki göstermelidir.
Bunlar tehlikeli işlerdir.. cumhuriyet düşmanı ve sahte milliyetçi ikili ’çifte gidip’, sonu iç savaşa zorlamaya değin varabilecek, karanlık sokaklarda dolaşıyor!
Türk budun! Kimliğine, adı Türk olan ülkene ve bunları sana armağan eden Atatürk’e vefasızlık etme!
Günaydınlar 🇹🇷🌞☕
YORUMLAR
güzel olmuş umarım başka diktatörlere ibret olur üstadım çok güzel idi