GENÇ ADAM' A MEKTUPLAR
GENÇ ADAM’A MEKTUPLAR ( VAZ GEÇEMEYİŞ…
Eğer bir gün senden vaz geçtiğimi düşünürsen, iklimlerim sana çiçek açmayı başaramadığı içindir. Ne yazım, ne kışım, ne de ilkbaharım sol yanına değmedi, değemedi… Sadece bir rüzgar oldum; tenine dokunabilen…
Eğer bir gün senden vaz geçtiğimi düşünürsen dünyayı da yaksam sol yanını , bir değil bin ömrümü sana versem dudaktan kalbe giden yolu bulmadığım içindir…
Sana , senin için…
Senin için yazarken bu satırları gülüşün geliyor aklıma. Baş ucuma koydum onu. Ne olur hep gül olur mu? Sen gül ki, başka bahanelere hacet kalması sana gelmek için… Sana gelmek , evet sana gelmek …
Koşmak sana koşmak…
Kalbim ağrıyor genç adam. Yazdığın hiçbir reçete ilaç olmuyor bana. Değil mi zaten vazgeçişim hasta olduğumu düşünmenden. Ruhum buluşmayacak gökyüzüyle benim ölümüm diğer tüm sıradan ölümleri aşacak…
Şairin dediği gibi: Benim bütün varlığım karanlık bir ayettir… Vücudumun her hücresi seni fısıldıyor. Seni düşünürken güneş bir de gecem için doğuyor. Gülüşün gün ışığı misali penceremden odama doluyor.
Bekletme beni o pencerelerin ardında. Ki, Hiçbir erkek bir kadını pencere ardında bekletmemeli. Ve hiçbir erkek bir kadına gözlerinden inci tanelerini döktürmemeli…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.