16.01.2021 tarihli arnavut kızına yazılan doğum günü mektubu.
Zülüfü altın yarim, göz yaşları inci kadar kıymetlim. Ses tonumdaki titremem, yutkunmam ve nefesim. Üstüne nefsimin dizginlerini tutan yegane sevdiğim. Yanında değilim, bu doğum günü mesajını seninle olmayan gerçekliğimize yazıyorum. Nefesinin nefesine karışmadığı, ipekten zırh çektiğin gönlüne giremediğim, göz yaşının düştüğü toprak olamadığım bir gerçekliğe. Hiç ulaşmayacak bu yazı sana, tıpkı sana yazdığım diğer şiirler ve yazılar gibi. Dün pasta aldım. Hiç alışkanlığım yoktur bilirsin, içimden geldiği için değil tam tersine içime yer ettiğin için doğum gününü pastayla kutlamak istedim. Akşama doğru inşallah tadacağım, malum karantina süreci bir gün önceden almam gerekti. Seni çok seviyorum fısıltılarımdaki kadar sessiz. Sana söylemediğim, sakladığım yürek çağrımla sesleniyorum. Gizlediğim, bir sır gibi senden sakladığım kelimem yani hanımım, yüreğin umarım ferahtır. Gam çekmezsin hayatında umarım. İyi bir kısmet karşına çıksın inşallah. Benden daha cesur, seni daha hak eden ve yanına daha yakışacak biri. Yeni gireceğin yaşında ve gireceğin yeni yaşlarda gamı kederi yaşamadan Allah’ı hep hatırlaman ve bu sınav dediğimiz onca karmaşadan anlının akıyla çıkman duasıyla. İyi ki doğdun, hayırlı yaşlara.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.