- 526 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARANLIĞIMIZIN IŞIĞI MI? IŞIĞIMIZIN AYDINLIĞI MI?
KENDİ KAPISINA SIĞINAN BİR YOLCU ENDAMI İLE DOLANAN BİR AVARE YOLUNDAYIZ SANKİ... UZUN BİTMEK BİLMEZ HATTA KENDİ BİLİNMEZLİĞİMİZİN GİRDABINDA KAYBOLMUŞUZ BE AZİZİM... HANGİ KAPIYI ÇALSAK ÖNCE GÜZELLİK, ÇOK PARLAK BİR IŞIK İLE DOLUYOR YÜREKLERİMİZ YA SONRASINDA NELER OLUYOR... HANGİ ÇAĞDIŞILIĞIN KARANLIĞINDA DEM ALIYORUZ BUNU BİLMİYORUM AZİZİM...ZAMAN GEÇİYOR,SANKİ ANESTEZİ ALTINDAKİ BİR HASTA MİSALİ HERŞEYİN FARKINDA OLUYORUZ DUYUYORUZ SAHTE TEPKİMELER VERİYORUZ AMA GERÇEK TEPKİLERDEN ÇOK UZAK YAŞIYOR VE HİSSETME OLGUSUNU KAYBEDİYORUZ AZİZİM... ACABA DİYORUM SAĞIR DİLSİZ VEDE KÖR GİBİ DAVRANMAK BU DOĞANIN BİR KANUNU MUDUR?
TOHUM OLARAK KALABİLSEYDİK KEŞKE. HANİ TOHUM TOPRAK ALTINDA KARANLIKTA KENDİNE BOŞLUK ARAR S0NRA TOPRAKTAN İNCE BİR IŞIK HÜZMESİNE KAPILIR YA,HEP O TOHUM GİBİ KARANLIKTA HEYECANLA O IŞIĞI ARAYAN OLUP YALANCI IŞIKLARA KANMASAYDIK OLMAZ MIYDI AZİZİM?
BİR BAŞLANGIÇTAN FİNALE GİDERKEN VARDIĞIMIZ NOKTADA ŞAMPİYONLUK KUPASI YERİNE BAŞTAN SONA KADAR TOPLADIĞIMIZ ACILAR HÜZÜNLER SİTEMLER ELLERİMİZE VERİLMESE ...
BÜYÜK DÜŞÜNCELERE GEBE OLMUŞ BİR GÜN GEÇİYOR ÖMÜRDEN AZİZİM... VERYANSIN NÖBETLERİ VAR DİLLERDE... HANGİ MEVSİMİN YAĞMURU, HANGİ YAZIN FIRTINASI TUTUYOR BİLİNMEZLİĞİN SIRRINI... HAZİN BİR ÖYKÜNÜN SATIRBAŞINA İLİŞTİRİLMİŞ BİR PARAGRAF OLUYOR GEÇEN ÖMRÜMÜZ... KENDİ ELİMİZLE DİLİMİZLE GÖZÜMÜZLE YANİ TÜM ZERREMİZLE HAYATA GÖNDERDİĞİMİZ MESAJLARIN YANITINI ALIYORUZ SANKİ...
HANGİ YÜZE BAKSAM BİR YORGUNLUK SAFHASI, HANGİ GÖZE BAKSAM BİR KIRGINLIK IŞIĞI, HANGİ SÖZLERİ DİNLESEM BİR AH HATTA EYVAH SERPİŞTİRİLMİŞ SÖZ ÖBEKLERİ DİLLERDE...
HAYAT DENEN YOLCULUKTA BİZLERİ EN ÇOK YORAN DURAKLARDA ÇOK OYALANMAMALIYDIK BELKİDE.. KENDİ SİTEMLERİMİZİ BASTIRMAK İSTERKEN İÇİMİZDEKİ YANGINLARI ÇOK MU HARLADIK AZİZİM?
TARİHİN TEKERRÜRDEN İBARET OLDUĞUNU BİLE BİLE GELECEKTEN HANGİ MİLADI BEKLİYORDUK BİLMİYORUM... HALBUKİ BİZİ YORAN DIŞ ETKENLER DEĞİLDİ BİZİ YORAN İNCİTEN KIRAN HATTA BİZİ BİZDEN ALAN KENDİMİZDEN BAŞKASI DA DEĞİLDİ.. STRES OLABİLİR Mİ NOKTASINDA EN AZA İNDİRGİYORDUK TÜM SIKINTILARI.. KENDİMİZDEN VAZGEÇİŞİMİZİN SAYISIZ BAHANESİNE SAYISIZ CÜMLELERİNE SIKIŞTIRIYORDUK BENLİĞİMİZİ...
BİZLERE GERÇEK IŞIK TUTANLARA SIRTIMIZI DÖNDÜĞÜMÜZ İÇİN SADECE KARANLIĞA YOL ALIYORUZ FARK ETMEKSİZİN.. HALBUKİ TAM DA ÖNÜMÜZDE DURAN IŞIĞIN DÜĞMESİNE BASMAMIZ YETERLİ OLACAK BELKİDE... YANİ İLLAKİ BİRİLERİNİN IŞIĞINA İHTİYACIMIZ YOK AZİZİM... EĞER İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞU DİNLEYİP HEYECANLARIMIZI SEVİNÇLERİMİZİ EN ÇOKTA MASUMLUĞUMUZU BULUP ALIRSAK YANIMIZA,KENDİ IŞIĞIMIZI KENDİMİZ YARATABİLİRDİK...
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.