- 628 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İçinize Yönelin ..
İçinizdeki çocuğu beslemek istiyorsanız, size neşe veren hobiler ile uğraşın.. İçinizdeki bilgeyi beslemek istiyorsanız, yaşanılan olumsuzluklardan ve kötü zamanlardan ders çıkarın.. Kendinizi
geliştirmek istiyorsanız, hedefleriniz olsun, kimseye bir şey kanıtlamak için değil, kendiniz için, öz benliğiniz için yapın ne yaparsanız.. Sizi seven değer veren insanlar, sizi mükemmel olduğunuz için değil, kimseye benzemediğiniz, kendiniz gibi olduğunuz için sevsinler ve değer versinler.. Kimse mükkemel değildir, hepimizin kusurları eksikleri vardır ve olacaktır yaşamımız boyunca.. Mühim olan insanların birbirlerine hoşgörü ile yaklaşması, herkesin fıtratı ayrı, bazı insanlar bizim ruh ailemizdendir bize yakındırlar, bazı insanlar ise kendi gelişim yolunda ilerlerler dünyada.. Farklılıklar olacak her daim insanlar arasında.. Önemli olan sizin kendi merkezinizde kalmanız, dengede olmanızdır.. Beden ve ruh sağlığımız açısından her zaman bizleri besleyen, büyüten, geliştiren işlerle ve insanlarala olmamamız hayatımızı güzelleştirecek ve daha olumlu mutlu olmamızı sağlayacaktır.. Dünya hayatında ki sınavımız devam ederken, yine sınanacağız bazen insanlarla, bazen yaşanılan olaylarla.. Tükendiğiniz nokta da, uzaklaşın her şeyden ve herkesden.. İçinize yönelin, inancınız doğrultusunda ruhunuzu sifalandıracak, sizi tekrar ayağa kaldıracak olanı bulun ve onu uygulayın..
Yazan: Gönül Cesli
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.