- 6510 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HAK VE ADALET
Bir varmış bir yokmuş 26 -45 doğu meridyenleri ile 36-42 kuzey paralelleri arasında kalan sıcakmı sıcak güzel mi güzel bir ülke varmış hatta bu ülke asya ile avrupa arasında bir köprü konumundaymış aynı anda 4 mevsim birden yaşanırmış doğusunda kartopu oynarlarken güneyinde denize girelebiliyor batısında meyvalar çiçek açarken kuzeyinde sonbahar yaşanıyormuş ülke çok güzel ama bu ülkede adalet yokmuş herkesin yaptığı yanına kar kalıyormuş düzen yok muş sevgi ye yer yokmuş büyük her zaman küçüğü eziyormuş güçlüysen en büyükmüşün haksız olsan bile böyleymiş iyilere yer yokmuş güven kalmamış kimsede buna aldırış etmiyormuş insan haklıyken hakkını alamıyormuş öyleki bir öğrenci düşün gecesini gündüzüne katıyor ders çalışıyor sonunda öğretmen olacak sınavdan iyi not alıyor ama öğretmen olamıyor sebeb diğer öğrenci geziyor ders çalışmıyor hayatını yaşıyor ve bu öğretmen oluyor sonuç çünkü onun arkasın da bir dayısı var torpilini yapıyor peki bunun hakkımı bu öğretmen öğrenciye ne verebilir ki ama herkes bu dünyayı düşünüyor öbür tarafı hiç düşünmüyor söyleyin bir insanın içinde allah korkusu olsa böyle bir şey yapabilirmi vicdanı el vermez bu ülkenin en büyük sorunu bu torpil ve kimsede buna bir şey demiyor eğer ki bir dileğim olsaydı şunu yapardım bir okul yapardım içine öğrenci doldurur ve bu öğrencilere sevgiyi adaleti insan sevgisini vatan sevgisini allah sevgisini aşılardım ve bunları bir şekilde birbirinden hiç koparmazdım ileride biri başbakan biri çumhur başkanı biri emniyetçi biri adalet bakanı olurlardı ve bu torpile bir son verirlerdi bu ülkede adalet olur kimsenin yaptığı yanına kar kalmazdı herkes eşit olurdu düzen olurdu beki sorarım hangisini tercih edersiniz adaletli ülkeyi mi adaletsizi mi aslında istediğim çok büyük bir şeyde değil sadece adalet özgürlük istiyorum...
YORUMLAR
teşekür ederim bana hak verdiğiniz için ama insanlar değişmeden adalet te değişmez yeni yetişen nesil bunu yapacak ama onlarda şimdi ki nesilden daha beter anlayacağın insanlık yavaş yavaş elden gidiyor