- 1286 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
SAYILI GÜNLERİMİZ SU GİBİ AKIP GİDERKEN,KISA VE ÇOK GÜZEL ÖĞÜTLER.
Hadisi şerif de, Kim Asr sûresini okursa, Allahü teâlâ onun günahlarını affeder. Hakkı ve sabrı tavsiye edenlerden olur. buyruldu.
Ebû Huzeyfe şöyle buyurdu:
Resûlullahın Eshâbından iki kimse karşılaştıklarında, biri diğerine Asr sûresini okumadan ayrılmazlardı. Sonra biri diğerine selâm vererek ayrılırlardı.
İmâm-ı Şâfiî şöyle buyurdu:
Kur’ân-ı kerîmde başka hiçbir sûre nâzil olmasaydı, şu pek kısa olan Asr sûresi bile, insanların dünya ve âhiret saadetlerini te’mine yeterdi. Bu sûre, Kur’ân-ı kerîmin bütün ilimlerini içine alır.
Rabbimizin bizlere verdiği zamanı ve imkanları yerinde ve uygun bir şekilde kullanmalı ve kendimize güzel özellikler katabilmeliyiz. Aksi takdirde ziyandan kurtulamayız.
sevgili Peygamberimiz,iki cihan güneşine Yüce Allah tarafından ne Vahiy edilmiş ise ve ne söylemişse hepsi Haktır. ve gerçektir
.Kelimeyi Şehadetimizi Amentümüzü ve salavatımızı da çokça okuyalım.
5 vakit Namazımızı asla ihmal etmeyelim.Daima Yüce Allaha itaat üzere olalım.
Allah korusun, asla isyan ve küfür üzere olanlardan olmayalım.
imanımızı namazla,Duayla koruyalım.Sevgili Peygamberimizin yaşantısını daima örnek alalım,
Onun sevdiklerini sevelim,sevmediklerini sevmeyelim.unutmayalım ki,
Ona ümmet olmak en büyük şereftir .
O insanlığa bir rahmet ve bir kurtarıcı olarak gönderilmiştir.
Allah rızasını ve Sevgili Habibin şefaatini Hepimize nasip etsin.Amiiin inşaallah.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.19.01.2021.ANKARA.
YORUMLAR
Amin Amin Amin Elinize emeğinize sağlık hocam
Selamlar Saygılar Sağlıklı günler
ABDULKERİM KAYA
ABDULKERİM KAYA
On yaşında ezberledigim bir süre hamd senalar olsun örgütlerinizi beğenerek okudum payımı aldım gidiyorum hocam Allah razı olsun ..
ABDULKERİM KAYA
Allah razı olsun hocam
Selam ve dua ile
Gülüm Çamlısoy tarafından 19.1.2021 21:16:10 zamanında düzenlenmiştir.