- 416 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kapital/izmin En Yüksek Seviyesi Tekelci Döneme Level Atlatılan Ülke: Türkiye
Türkiye’deki siyasi, sosyal, iktisadi (sosyal statüst) konum ve durumlar...
Oligopolokrasi veya eupatridyel tımar sistemine devam ediyoruz.. görünenler şunlardır.
S. Oğan, Y. Tilbe, B. Bilgin ve
İntizar namlı toplumsal modeller.. anne tarafından akraba imişler!
Yani Türkist ve Kürdistler (Şeyh Said hısımlığı ile) akrabalar.
İşte bu ve benzeri nedenlerden Türklere dayatılan tüm ideolojik ve siyasi rol modeller kalptır, sahtedir!
İnanmamaya, sorgulamaya, olaylara eleştirel/ illiyet yöntemsellik ile bakmayı öneriyorum.
Ama Görklü Birtengri için bir şeyi de espritüel bile olsa, kabul etmeliyim.
O da şudur...
Türk ve diğer tüm Türk görünümlüleri (Kürt, Çerkes, Boşnak, Arnavut, Arap vs.) eni sonu Türk İslam sentezcilikte rant ve çıkar temelli ortak etmişler.
Ve bunlar tam kırk bir yıldır ’vatan millet’ deyu deyu, ’din iman’ deyu deyu, tabirimi mazur görün, başımıza geçip, kulağımızın arkası dahil, elbirliğiyle her şeyimizi sinkaf ettiler!
Bütün ulusal birikimimizi de iç etmeye, yağmalamaya devam eyliyorlar.
Görsel olarak kullandığım Menemen kalkışmasına dair şehit edilen Asteğmen Kubilay’ın otopsi raporunda da aynı sistemin işletildiğini görüyoruz.
Bilindiği gibi devrimci, genç Türk cumhuriyetine karşı Batı Türkiye (Ege)de yapılan ihanetin müsebbiplerine bakıldığında da Hüsnüyadis, Derviş Mehmet ve Erbilli Şeyh Esat gibi bir onomastique/etnik skala görüyoruz.
Bu skala günümüzde Arınç, Baykal, Erbil ve daha başka onomastique ile devam ediyor.. hısım çıkıyor.
Bunlar bilimsel verilerle.. yani mezar taşları, ölüm ilanları, şirket ortaklıkları ve evlilikler yoluyla ilkel/primitif birikim iktisadı ve Türkiyeli oligarşi tezimiz doğrultusunda sürüyor.
Ey Türk budun! Çok yanıldın çok öldün ve artık yanılma!
Büyük kurtarıcı ve kurucu Mustafa Kemal Atatürk hazretleri de bu konuda şunları söylemiştir:
’- Aziz milletime tavsiyem odur ki, başına getireceği adamların cevher-i asliyesini tetkik etmekten, bir an bile sarf-ı nazar etmesin !’
Hal-i pür melal, epeyce bir müşgülal anlaşılacağı üzre.
Günaydınlar.. gününüz güzel geçsin...
🌞 🇹🇷📖☕
Görsel fotoğraf : Menemen de hain isyancı yobazlığın Şehit Kubilayımızı nasıl katlettiğine dair tıbbi/otopsi raporu...
Ahmet Kutlu Ayyüce
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.