- 830 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
Eyvallah
Sen kalp kırmalara alışmışsın masaallah bayım ne sandın ki bir özürle herşey eskisi gibimi olacak. .?
Anlamıyor musun yoruldum kırıldım, bittim.
İçim buz yanığıyken sen ne zannediyorsun kolaymı geçer bu acı yanık...
Senin umursamazlıklarını görmezden gelmekte bir yere kadar artık bu sevdadan gitme vakti geldi.
Senin samimiyetsiz özürlerin sana kalsın.Ben yüreğimide alır buralardan giderim senin bu nahoş davranışlarından bıktım artık kalamam.
"Sevmiyordun beni sen sevseydin kalırdın" diyorsun da.Hiç kusura bakma ben senin ne stres topun nede ego besleyicin olamam.
Şu lafları söylerken az biraz utanır insan be ben bu sevda için neler yaptım acaba diye sorgular bir kendini papucumun adamı hadi sende var git cehenneminin dibine.
Ama nerede kadınım ya.
Egilmem gerek senin o kocaman egonun önünde degilmi?
Susmalıyım hep sabretmeliyim senin
bitmez saçmalıklarına oldu beyim başka emriniz varmıydı?
Kırılan ben hata yapan sen ve tabi ki her hatanın bedeli bazen taksit taksit bazen böyle peşin ödenir,ödetirlerde daha fazla bir bedel ödememek için ...
Sevdimse sevdim yürek benim acı benim insan binlerce parçaya bölünüp toparlananamaktansa bir kerede ölmeli bayım .
Tabi haysiyet onur benim işim,çakallıkta senin,var git şimdi hangi dağın horozu olacaksan ol...
Benim gibiler ağır hesap yüreğin basmaz bayım seni sen gibi ucuz hesap peşindekiler sevsin.
Ben hesabımı ödedim sanada en uzağından bir yol bileti kestim.
Hadi gittim ben "Eyvallah."
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Nevin Aktekin Gülfırat
Gülfırat Hocam!
Hayatın içinde, doğanın ta kendinde, yazıya konu edilen bir gerçeklik,
ne yazık ki var. Son dönemde istatistik eskiye oranla arttı.
Umarım ki anlatılanlar, yalnız Kurgu olsun.
Saygılarımla.
Nevin Aktekin Gülfırat
Evet çok şükür ki kurgu sadece..Özel hayatım çok şükür iyim.Rabbim cümlemize
huzurrsevgi mutluluk versin inşaallah 🙏
Huzurla kalin Huzurlu vakitler diliyorum
Biraz kızgınlık ve sitemler ... Gitmekte lazım bazen yüreğimizi ruhumuzu yoranlardan... Kutlarım...
Nevin Aktekin Gülfırat
Saygılarımla huzurlu geceler diliyorum ☕