Küresel Isınma
Küresel Isınma artık tüm dünyanın sorunu olarak güncelliğini korumaktadır.Biz insanoğlu yüce ALLAH ’ın bizlere bahşettiği bunca nimetlere karışık, dünyayı yaşanmaz hale getirdik ve getirmeye devam etmekteyiz.
Sanayinin gelişmesi ve kozmetik ürünlerin üretiminin yaygınlaşması, doğaya her türlü kirli atıkların rasgele atılması hem içme ve kullanma suyumuzu kirletme hemde havamızı kısaca doğanın dengesini bozmaktadır.Mesimler birbirine karışmakta 4 mevsim 2 mevsim olarak yaşanmaktadır.Küresel ısınmaya acilen çözüm bulunmadıģinda yaşlı dünyamız yaşanmaz bir hale gelecek ve torunlarımız bizlere beddua edecektir.
Yüce Allah dünyada her şeyi belli bir düzen halinde yaratmış ve halen uzayın sırları tam anlamı ile çözülmüş değildir.Devletler ve bireyler Allah ’ın koyduğu bu düzeni bozmasından dolayı doğanın düzeni bozulmuş yazın ortasında sel felaketlerı yaşanmakta,Ocak ayında kar yerine yağmur yağmakta,baharda yağmur yağması gerekirken yine bazı yerlere kar yağmakta meyvelere zarar vermekte ve yapılan emekler boşa gitmektedir.
Ne olur herkes elini taşın altına soksun.Küresel bir sorun olan Küresel Isınma için;bireyler, firmalar ve ülkeler çok geç olmadan acilen tedbirler alınmalı ,gelecek nesile yaşanılabilir bir dünya bırakmalıyız.Saygı ve Sevgilerimle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.