- 436 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İNSAN MANZARALARI
Şahin, daha önce hastahaneden muayene için aldığı randevuya hazırlanmak için erkenden kalktı ve duşunu aldı kahvaltısını yaptı, biraz da erken olmasına rağmen yola çıktı ne olur ne olmaz, yolda da sorun yaşayıp randevuya geç kalmak olmazdı. Hastahaneye vardığında muayene olma zamanına daha 30 dakika vardı. Bekleme odasına geçti. Cebindeki kitabını çıkardı okumaya başladı, kitabında sonuna gelmişti. Kitabı da bu zaman zarfında bitiririm dedi kendi kendine. Zaman nasıl geçti farkında olmadan adını anons ettiler. Doktorun odasına girdiğinde doktor onu görünce ayağa kalktı, şahin şaşırdı etrafına baktı odada hemşireden başka kimse yoktu.
Doktor elini uzattı
- Şahin Bey elini sıkmak istiyorum çok teşekkür ederim
- Doktor Bey hayırdır beni birisine mi benzettiniz
- Yok, Şahin Bey kimseye benzetmedim. Sadece koltuğunuzun altındaki kitabı görünce çok şükür bu ülkede bir kitap okuyan kişiye rasladığım için teşekkür ederim.
- Haa o mu kitabın sonuna gelmiştim muayene sırası beklerken bitireyim diye yanıma almıştım, bitirdim de iyi oldu. İsterseniz size hediye edebilirim, genelde bunu yaparım .
- Teşekkür ederim.
- Doktor Bey naçizhane kendimi okur-yazar kabul ediyorum kendi yazdığım kitaplarım da var. Aşağıda oto parkta arabada var, bir koşu getirip ondan da size bir tane imzalamak beni mutlu eder.
- Şimdi yorulmayın nasıl olsa birkaç gün sonra sonuçları almaya geleceksiniz o zaman getirirsiniz.
- Tamam o halde teşekkür ederim
- Şimdi laboratuvara inin kan verin sonucu aldığınızda görüşürüz.
- Kolay gelsin Doktor Bey.
Şahin Bey hastahaneden ayrılırken çok mutluydu. Verdiği kan sonuçlarının nasıl çıkacağı çok da umurunda değildi. Orada bir kitap dostuna rastlamış olmak onu çok mutlu etmişti. Haftaya gelirken de kendi yazdığı kitabını imzalamak için sabırsızlanıyordu. Yeni kitabı ile ilgili güzel geri dönüşler olmuştu. Dostları başarılı bir kitap olmuş diye tebrik ediyorlardı.
Aradan üç gün geçti hastahaneye gittim sonuçları alarak. bekleme odasına geçtim, biraz da heyecanlıydım doktora kitabımı imzalayacaktım bu hiç yapmadığımız bir şey değildi ama, gerçek bir okur bulduğumu düşündüğüm için heyecanlıydım. Sıra bana geldi içeri girdim, bir de ne masanın başında başka bir doktor oturuyordu.
- Affedersiniz ben Doktor Adil Beyin hastasıydım laboratuvar sonuçlarını getirmiştim.
- Adil Bey bugün yok hastalarına ben bakıyorum.
- Buyurun tahlil sonuçlarım birde size yeni yazdığım kitabımı hediye etmek isterim.
- Onu kaldır şimdi, otur hediyeleri almıyorum
- Doktor Bey kendi yazdığım kitabım
- Olsun kardeşim alamam dedim ya ne zorluyorsun. Ben entellektüel bir adamamım herkesin kitabını okumam.
- Yine de teşekkür ederim ama kendisini entellektüel diye vasıflandırdığı halde bir takım duvarlarını yıkamamış, insanların fikirlerine saygısı olmayan bir kişiye de ben muayene olmam bu da benim tercihim.
- Beyefendi ne alakası var onunla muayenin şimdi.
- Çok alakası var üzgünüm yine de size iyi günler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.