- 373 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Siz Sağ Bizse Selamet Olalım
Yazıda sivil toplumcular konu edilecek. Onlar yazılacak çizilecek. Onların konumları pozisyonları ele alınacak. Bulundukları yer anlatılacak.
.......................................................
Sendikalar . Odalar. Kooperatifler. Dernekler. Birlikler. Bahsedilenlerin başındakiler, onların yönetimindekiler. Seçilerek gelenler. Orada uzun süre kalanlar. Kolay kolay terketmeyenler. Bırakıp gitmeyenler.
.........................................................
Oturan kalkmak istemiyor. Konum kaybetmek, kenara çekilmek istemiyor. Asılıyorlar adeta. Yapışmışlar yerlerine çekilmek gitmek bilmiyorlar. Bir sınır da yok, belirli bir süre de yok. Otur oturabildiğin kadar deniliyor. Usanıncaya kadar, kendin terkedinceye ya da birilerine emanet edinceye kadar.
...........................................................
Yetenekli olabilirler. Faydalı, iş bitirici olabilirler. Katkı sağlıyor işin hakkıni veriyor olabilirler. Ancak bir yere kadar. Kendinden sonrakilere de fırsat veriliyor olması gerekir. Sırada bekleyenler, ben de varım, bir de beni deneyin görün diyecek olanlara da hak tanınması gerekir.
........................................................
Kendi haline bırakılırsa kim kalkmak terketmek ister. Konumu pozisyonu kim kaybetmek ister. Süre konulmazsa sınır çizilmezse kim rıza göstermek ister.
..........................................................
Bu koltuklarda otuz yıl hatta otuzu aşmış olanlar bilinir. Bu kadar süre oturmuş olup da hala kalkma niyetinde olmayanlar bilinir. Oysa süre konulsa. İki dönem denilse. Yenilere fırsat verilse. Genç ve enerjik olanlar göreve getirilse. Onların da tecrübelerinden faydalanılsa. Kenara çekilenlerden danışman olarak yararlanılsa. Gerektiğinde fikirlerine başvurulsa.
Kendilerinin de yüzleri ve isimleri bu kadar yıpranmasa.
..........................................................
İki dönemle sınırlandıralım. Dörderden en fazla sekiz yıl diyelim. Sonrasında teşekkür ederek çekilmelerini sağlayalım. Başkalarına fırsat vermiş olalım. İşlerin daha güzel ilerlemesini sağlayalım. Sen sağ biz selamet olalım mesajını verelim.
Kemal SEYFİ
15.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.