Hayata Dair
Yine sigarayi fazla icmisim,kulluk dolunca anladim bunu.Derin komalar gibi,derin uykusuzluklarim var.Gidislerim,gelislerim,icimden ugurlayamadiklarim var.Benimle vedalasmayanlar,hala konusanlar inatla ve israrla kalmak isteyenler var.Teorik olarak yalniz degilim belki ama,praktikte hep yalniz bir kisiyim.Yalnizligi sevenler,en ozgur kisilerdir aslinda.İkilemlerinin yagmurun toprakla bulusup,kavusmasi gibi oldugunu bilirler.Sonrasinda gokkusagini beklerler.Kim bilir belki de boyle mutlu olurlar,ya da mutluluk oyunu oynarlar.Onlar icin olum yoktur.Hayir aslinda reddetmezler,olum ile nisanli gibilerdir.Bundan kacinmaz ya da korkmazlar.Olumun bir seylerin sonunu degil,yeni baslangiclara yelken acacaklarini bilirler.Onlari dusunduren,bu galaksi de yapamadiklari kaptanliklarini, orada basarabilirler mi?dusuncesidir yalnizca.Yemyesil bir dunya hayal ederler mesela,bu dunyaya cogunlukla reenkarne olurlar.Oldukce yasarlar,yasadikca da olurler.Ruhun olumsuzlugune inanip dururlar.Hayatta ki amaclarini bilemezler,belkide bir amaclari yoktur.Pek dusunmez,ama cok okurlar.Sikilmadan,durmadan muzigin hazzini almislardir.Kulaga gelen her guzel seyi de dinlemezler,secicidirler.Klasik muzik,pop,rock ya da hip hop farketmez yine kendi istedikleri parcalari dinlerler.Bilirler,evet evet mutsuz olduklarini.Ama mutluluk da somut bir sey degildir ki..!Elle tutulamaz,gozle gorulemez belki hucrelerin de hissedersin.Yaz mevsimi nasil tatli bir ruya gibi cabuk biterse,iste mutluluk da boyledir.Her zaman bu ruyayi goremezsin.Umudunu kaybettigini bilirsin,ruhun surekli sikiliyordur.Kendini yalnizca yine kendinin anlayabilecegini bilirsin.Bu yuzden de birileri gibi kalabaliklari kiskanmazsin.Evde ya da disarida nerede olursan ol,hep icin icin yalnizsindir.Bu yuzden olum korkutucu gelmez sana,intihar hep yedek bir secenek,son caredir,bazen de cebinde ki b planidir.Herkes bir seyler soyler,depresyon,melankoli su bu senin icin ne onemi var ki??Sen icerikle ilgilenmektesin zaten.Meyvenin en zor kismi da onu gosteren yeri de kabugudur.Onu soyabilirsen eger,o yolculugun sonunda seni guzel ama kucuk bir odul bekliyordur.O koku hafizasi,seni genelde cook uzaklara goturur.Retro ya da nostalji derler.Yasamanin anlamsizligi,yapmak istediklerini senden daha fazla yasama istegi olan,ruhlar ve bedenler anlayamaz,anlayamacakta.Simdi yeniden kendi dunyana donme zamani,gucun yettigi kadar,yazgin seni tasimaya devam ettigi kadar..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.