- 474 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bazen
Bazen bazılarının inadına iyiymiş gibi yaparsın. Çünkü seni kötü görmek onları iyi hissettirir. Seni iyi görmenin kötü hissettirdiği gibi.
Bazen hissetmediğin şeyleri yaşarsın. Yaşam her zaman sana istediğini vermez. Zaman avuçlarında durup öylece beklemez.
Bazen sabretmek anahtarını alıp tüm kapıları kilitlersin. Bir tek o açıktır. Sana en az zararı verecek olan sabırdır.
Bazen tüm tanıdığın insanlardan gizlenirsin. Tanımadık birileriyle konuşmak istersin. Çünkü seni tanıyan yaralarını bilmemelidir. Bilirse seni üzmek istediğinde ilk oradan vuracaktır.
Bazen gecelere sırtını dönüp uyumak istersin. Sabahlara yorganını çekip gecikmek. Hayata geriden gitmek ve gözlerini olacaklara kapayıp, kulaklarını tıkamak istersin.
Bazen ölesin gelir. Çünkü hayat üzerine olanca yüklerini bindirmiştir. Bazende tüm bunları alt etmek istersin. Var gücünle atarsın üzerindeki hayatın beklentisini. İçindeki savaşçı çıka gelir. Alır silahlarını eline verir.
Ama alt edemediğin tek şey kendindir. O nasıl dilerse zaman öyle neticelenir. Kendinle savaşman büyük bir zaman kaybıdır inan. Bazen teslim olmak gerekir. Tüm olan bitene, kadere ve getirdiklerine.
Ve bazen teslim olursun. Kaybedeceğini bildiğin yerde, teslim olmak onurdur...
...