Ölümsüz Sevgiliye Notlar
Uzun zamandir yazamiyordum sana.Umarim gittigin yerlerde mutlusundur.Ben bildigin gibiyim iste.Sensizligimi yine geceleri anliyorum.Kedilerimizin selamlari var.Hepsi iyiler ve de buyumekteler.Buralar da pandemi var,bu donem de yine bolca kose yazilari okuyup,cokca film ve dizi izliyorum.Yine siyaset programlarini dinliyorum.Ama bu konuda da seciciyim.Bana uygun olanlarini izliyorum.Pek disari cikmiyorum,sadece salgindan dolayi degil elbette,canim da istemiyor.Bu donemde 6 kitap,370’in uzerinde kose yazisi okumusum.Yine yuzlerce dizi ve filmler izlemisim.Merak etme,hemen soyluyorum futbolu da yine yakindan takip ediyorum.Takimimiz cook iyi,lider gidiyor.
Sana gelirsek sevgili;Yine ozlemin kalbimden gozlerime tasmis durum da,senin icin bir kac siir bile yazdim.Hemen gulme oyle,yazarken suan da ben de guluyorum.Amator sairlik iste,yine yalnizlik sorunsali falan filan.Dunyamiz da cook ilginc seyler oluyor.Neyse ne ben senden bahsedecektim.Kisa girdik artik.Ben yine en cook sensizlikten usumekteyim.Sicak iceceklere bakarken, gozum dalip gidiyor.Seni benzetiyorum o sekillere,anilar canlaniyor ve de depresiyor.Sahil yolu yikilsin artik,hep seni hatirlatiyor bana.Hayatimi defter yapraklarini yirtar gibi,yirtmak istiyorum.Adini yaziyor karaliyorum,buldugum her yere.Odanin duvarlarin da bile var adin.Evet sormadan soyleyeyim,yine krizlere girsem de artik aglamiyorum.İdeallerimden de vazgecmis degilim yine.Golgem eksik,onu gelip tamamlayabilirmisin?Aylar var ki ruyalarima gelmiyorsun neden?Bilmeden bir sey mi yaptim acaba??Hatirlamiyorum simdi,ozletme kendini bu kadar en kisa zaman da bekliyorum seni..!Dunyada ki ozgurluk arayislari gibi ariyorum seni.Sanki bir yere koyupta unuttugum bir kayip esyasin,en umulmadik an da cikacaksin karsima.Kabul etmeli ki sana en cook ihtiyacim oldugu bir zamandayim.Sen benim binlerce yillik hafizamsin.Dusler,inanislar,mesafeler hersey sensiz cokca anlamsiz.Kalbimde ki durusmaya katildim yine,sucumu kabul ettim.Seni sevmek sucunu hala isledigimi ve de isleyecegimi.Aklim hakim,kalbim savci oldu yine sana bagli yargilanacakmisim.Mueebet bir sevgi bu telafisi olmayan,olamayan,vazgecmenin imkansiz oldugu.İcimde ki sensizlik atesi oyle buyuk ki,kuzey kutbunda bile sonmez.Simdilik bu kadar asil sevdam,en onurlu kavgam,herseyim hic olmazsa ruyalarima gel,yine gidecek olsan da sen yine de gel..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.