- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SEN YOKSUNLUĞU(4)
SAYFALAR DOLUSU SENİ YAZMAK NE BANA BİR ŞEY KATACAK, NEDE SENİ GETİRECEK. SADECE DAHA ÇOK SENİ ÖZLEYECEĞİM SEVGİLİM. SENİ UNUTMAK YERİNE DAHA ÇOK SENİ YAŞAYACAĞIM.. BİLİRİM Kİ SENİ GETİRECEK BİR CÜMLE, BİR NEFES HATTA BİR HARF BİLE YOK. SÖYLESENE SEVGİLİM HANGİ YOL SANA GETİRİR BENİ... SENİN O HADSİZ EGONU NASIL YENEBİLİRİM BEN... BENİ GÖRMEZDEN GELEN O KATILAŞMIŞ KALBİNİ NASIL YUMUŞATABİLİRİM? KENDİNİ BİLMEYEN HATTA KENDİNDEN BAŞKA KİMSEYE ÖDÜN VERMEYEN İNADINI NASIL KIRARIM? ZOR SORULAR SORUYORUM BİLİYORUM SEVGİLİM. SEN SEVMEYİ BİLMİYORSUN Kİ NASIL CEVAP VERECEKSİN BANA...
MERAK ETME SEVGİLİM HER BİTİŞ GİBİ YAŞAMAYACAĞIM BU BİTİŞİ. HANİ HER SEFERİNDE SENİ YAZIYOR SENİ HATIRLATAN RESİMLERİ VİDEOLARI PAYLAŞIYORDUM BU KEZ YAPMAYACAĞIM... SENİ ANLATMAYACAĞIM SEVGİLİM HİÇ BİR ŞİİRİN DÖRTLÜĞÜNDE, RESİMLERDE, BENDE HATTA İZLEDİĞİM HİÇ BİR GÖRSEL ALINTILARDA SEN OLMAYACASIN. SEN AKMAYACAK KALEMİMİN MÜREKKEBİ...İSYAN KOKMAYACAK RÜZGARIN ESİNTİSİ. SAHİ BENDEN HER GİDİŞİNDE NASIL OLUYOR Kİ ESEN HAFİF BİR RÜZGAR OLSA DAHİ ÖZLEMİNE SANA İSYAN FIRTINASI OLUYORDU? NEYSE SEVGİLİM YİNE BİR SORU DÜŞTÜ YAZININ TAM ORTASINA HA SEVGİLİM BEN SORMUYORUM YANLIŞ ANLAMA KALEMDEN KAĞIDA DÖKÜLÜYOR SANA DAİR TÜM SORULAR DÜŞÜNCELER.... BU KEZ BEN YAZMIYORUM SEVGİLİM SENİ...SEN HARFLERİN HER DÖKÜLDÜĞÜ NOKTADA OLACAKSIN AMA BEN OLMAK İSTESEMDE YOKLUĞUNLA CEBELLEŞECEĞİM O KADAR... HEM SEVGİLİM GİDİŞİNE TAM BİR TESLİMİYET GÖSTEREN BEN NASIL SENİN OLDUĞUN YERDE OLABİLİRİM Kİ? HER HARF SENİ DÖKERKEN KALEM, SEN BUNDAN Bİ HABER BELİRSİZLİĞİN KOYNUNDA KENDİNİ ALDATMAKLA MEŞGUL OLACAKSIN....VE BEN EN GÜZELİ İLE UĞRAŞIP SENİN İÇİN SENİN OLDUĞUN YERDE OLMAMAYA ÇALIŞACAĞIM...
GERÇEKLERDEN O KADAR YORULDUM Kİ SEVGİLİM... SENİ SEVMEK SANA GÖRE BUNALTMA, SIKMA YADA NE BİLEYİM TAKINTIYDI...BANA GÖRE İSE DÜNYANIN EN GÜZEL DUYGU BÜTÜNLEMESİ OLDUĞUNU SANA HAYKIRMAK, SENİN OLMAYAN BİR SEVGİYİ SEN VARMIŞÇASINA YAŞAMAYA ÇALIŞMAKTI...BEN ZERRE PİŞMAN OLMADIM AMA YORULDUM SEVGİLİM... SEN VARİ GERÇEKLERİN GÖLGESİNE SIĞINAN BİR SİLÜET OLMAKTAN, BEN SEVERKEN SENİN DURMADAN BENDEN GİDİŞİNDEN, BİR VEBA GİBİ KAÇIŞINDAN HATTA BENİM MÜCADELE EDERKEN, SENİN HER SEFERİNDE YENİLGİLERİMİ BİLEREK KABULLENDİĞİMİ GÖRMEZDEN GELMENDEN YORULDUM.. OYSA SEVGİLİM SANA YANLIŞ BANA YANIŞ FASLINI YAŞIYORDUK... SEN YANLIŞ CÜMLELERİ KENDİNDE TAMAMLIYORDUN BEN İSE YANMANIN ACISINDA DEMLENİYORDUM SANA... SEN GİTMEKTEN KALAMAMAKTAN GEM VURUYORDUN BEN AYNI GEMİDE YOL ALMAYA ÇALIŞIYORDUM... SEVMENİN EN GÜZEL DEMLERİNİ HER SEFERİNDE SENİN GİDECEĞİN KORKUSUNA TESLİM EDİYORDUM... EN ÇOKTA BUNDAN YORULDUM BELKİ SEVGİLİM... SEVMEDİĞİNİ GİDECEĞİNİ ZANNETTİĞİM ANDA SEVGİNİ YANSITMANDAN, SEN YOKSUNLUĞUNU BANA YAŞATMANDAN VARKEN YOK OLMANDAN YORULDUM...
(OLSUN SEVGİLİM BEN SENSEL YORGUNLUĞU DA SEVİYORUM....)
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.