- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yavrucaklar Körpecikler
Bu yazı da kadınlarımıza yönelik. Yaşlılarımıza ve henüz küçücük körpecik olan yavrularımıza ilişkin. Kadınların konu edildiği üst üste üçüncü yazı bu. İlki hemen her yaştan ancak daha çok genç olanların maruz kaldığı tehtit, gasp, şantaj ve cinayetle ilgili olan; bir diğeri eğitimli ve akademisyen olup aynı şeylere maruz kalanlara ilişkin. Bu ise yaşı yetmişi aşmış ninelerimize ve henüz çocuk yaştaki kızlarımıza yönelik bir yazı.
.............................................................
Sıklıkla işitilir, haberlerde konu edilir, yalnız yaşayan seksen küsür belki daha ileri yaştaki ninelerimizin gasp edildiği. Hem de hiç yoktan anlamsız gereksiz yere. Ya bir kenarda duran üç beş kuruş kefen parasına göz dikilerek ya da zor günler için yastık altına konulan
bir iki küçük altını için yapılır. Hele hele maaşlı ve biraz birikintisi olanlar ise sürekli takipteler. Amaç parasıdır ama bazen acımazlar katlederler,hunharca öldürülürler.
.......................................................
Minnacık oyun çağındaki çocuklarımız sürekli gözetim altındadırlar bu tip kişilerce. İzlenir takip edilirler onlar tarafından. Altın bir kolye, bir küpe, belki de üzerindeki bir şeker veya çikolata parası için gasp edilirler, bazen kaçırılırlar başka başka şeye maruz bırakılırlar.
........................................................
Hem yaşlılarımızı hem de yavrularımızı korumalıyız, kol kanat germeliyiz, onlara güvenli ortamlar oluşturmalıyız, değerli şeylerle parka bahçeye göndermemeli arkalarını boş bırakmamalıyız.
Kıymetlilerimizdir onlar bizim.
En değerli varlıklarımızdır.
Masumdurlar.
Mahsundurlar.
Çaresizdirler.
Korunmaya muhtaçtırlar.
Kemal SEYFİ
11.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.