- 313 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Biraz Dikkat
Son dönemde kadın cinayetlerinin; bilinen, çevresinde tanınan, eğitimli olmanın ötesinde kariyerli, konumlu, yaşını başını almış, belli tecrübelerden geçmiş kişilere yöneldıği görülüyor. Sayısız örnekleri var bunun. Giderek de artıyor. Yükselen bir ivme kazandığı bir gerçek. Bu durum gün gün kadınlarımızı daha çok tehdit eder hale gelmiş durumda.
.......................................................
Çok şey söylenebilir yazılabilir bu konuda ancak; bu tip kadınlarımızın kendilerinden emin ve özgüvenlerinin yüksek olmasıyla alakalı bir durum bu. O nedenle bize ilişmezler, yol kesmezler, tehdit etmezler gibi bir düşünce hakim. Bu sebeple biraz rahattırlar. Tedbirli ve temkinli davranmazlar. Başlarına büyük felaketler gelebilir bu kişilerin. Soyulabilir, gasp edilebilirler, başka yönlü tehdit edilebilirler, daha ilerisi bir cinayete kurban gidebilirler.
.......................................................
Kadınlarımıza musallat olan, maddi manevi onlardan talepte bulunan, elde edemezse saldıran, mukavemet göstereni hunharca katleden insanlarda bir hesap kitap, ince bir muhakeme, sonu ne olur nerelere varır gibi düşünce yoktur. Bunların içinde bulundukları durum önemlidir. Ne zaman ne yapacakları belli olmaz. O nedenle kadınlarımızın itinalı ve dikkatli olmaları gerekir. Bu tip kişilere karşı özgüvenli olmanız yetmez. Konumunuz kariyeriniz işlemez.
...................................................
Tedbirse; elbette her insan kötü değildir, mutlak zarar gelmez ancak ihtimallerle de hareket etmemek gerekir. O nedenle sorunlu olan ve ilerde olabilecek olan kişilerle hiç tanışmamak, merhaba etmemek, taksiye binildiğinde aileden birilerine haber vermek hatta alınabilmişse plakasını iletmek, yanlış bir şeyler sezildiğinde konum atmak. Eve yalnızken usta çağırmamak, kargoyu apartman girişinde almak, yemek siparişlerinde dikkatli olmak, kolay kolay kayıtlı olmayan numarayı açmamak.
Kemal SEYFİ
09.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.