- 560 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Kitap Tanıtım
Arkadaşlar Merhaba.
Dilediğiniz her şeyin hayırlısı ve gönlünüzce olmasını diliyorum.
Genişletilmiş İkinci baskısını hazırladığım Şiire Yolculuk adlı şiir yazma tekniklerini anlattığım bir kitabım var. Bunların üzerine üç kitabım daha çıktı. Kitap bastıran arkadaşlar bilirler bir yazarın kitaplardan para kazanması için kitap baskı sayısının altı yediyi geçmesi lazım. Ancak aylarca emek verilip ortaya çıkan eserin okunması yazarı çok mutlu eder. Kitaplarımın okunması ve geri dönüşlerin olması beni çok mutlu edecektir.
Kitaplarımın ikisi hikâye kitabı. Değişik konularda, biraz felsefi, biraz teslimiyetçi ama genelde sonu mutlu biten neşeli hikâyeler.
Öğretmen, şair ve yazar Ayşe Sönmez Bulut, GECE ve HAGANAPİNGO adlı kitaplarımdaki hikâyelerim hakkında: “ Öyküler sıcacık, bir nefeste içine çekiyor okuyanı. Kahramanlar aramızda, belki de yan komşum, köşe başındaki manav mahallenin muhtarı, yakından tanıyoruz her birini. Dilimde kaldı bir sevinç nidasi olarak " Haganopingo".Sıra romanınızda.” diyerek geri dönüş yaptı.
YÜZÜK romanım ise çok neşeli, mutlu bir ailenin ve esrarengiz bir gücü olan bir yüzüğün romanı. Yayıncım M. Şerikan Kara’ya YÜZÜK romanımı okuyan bir okurum: " Bir solukta okudum. Ömer gibi bir koca, Ömer gibi bir baba ve öyle bir yüzük ben de istiyorum." demiş.
Romanım ilginç bir konuya sahip, okurken yüzünüzde tebessümler bırakacağına ve sizi güldüreceğine eminim. Romanın devamını da yazmak istiyorum bu konudaki fikirlerinize de ihtiyacım var.
Sizlerden okumanızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Google’ye Turgut Güler Uzdu diye yazıp aratırsanız pek çok sitede kitaplarımın satıldığını görürsünüz.
Siteler içinde en uygun fiyatlı site araştırırsanız göreceğiniz gibi burası:
www.babil.com/arama?q=Turgut+G%C3%BCler+Uzdu