- 301 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Suçlu Aramızda
İnsan inanmak, kabullenmek istemiyor ama gerçek maalesef. Sıklıkla hem de. İzliyoruz ekrandan. Masumlara kıyılıyor, canlar alınıyor, bir bir kara toprak oluyor, hiç sebepsiz anlamsız yere. Ne yürekler yanıyor kavruluyor. Geride ne derin acılar bırakıyor.
.............................................
Canice cinayetler işleniyor. Çocuklaramıza, genç kızlarımıza, kadınlarımıza kıyılıyor. İzliyoruz hemen her gün kahroluyoruz. O geceyi uykusuz geçiriyoruz. Derin düşüncelere dalıyoruz.
.................................................
Masuma el uzatılır mı, insan insana kıyar mı hiç. Öncesinde eş arkadaş olduğunuz insan katledilir mi? Yaşanılacak uzun bir ömür varken, sevecek sevilecekken, farklı lezzetleri tadacakken, yuva kuracakken, anne baba olacakken, evlatlarının geleceğini görecekken.
...................................................
Önüne de geçilemiyor bu ölümlerin. Bir tedbir de geliştirilemiyor, önlem de alınamıyor. Gün gün artıyor bu tip cinayetler. Günüz gözüne, sokak arasında, park ortasında. Adım adım yaklaşıyor kaçınılmaz son, göz göre göre geliyor.
...................................................
Potansiyel olarak eğilimli bu insanlar. Geçmişleri de karanlık. Defalarca yatmış çıkmışlar. Suçlu bulunmuş, hüküm giyinmişler. Sicillerine işlenmiş kayda geçirilmişler.
.....................................................
Kameralar eşliğinde hem de bu cinayetler.
Cani izlenirken. Gözetim altındayken. Takipteyken. İnsanlar arasındayken.
...................................................
Olacak olanlar biliniyor görülüyor, az çok tahmin ediliyor ancak işlenip bitiyor. İş işten geçiyor ve bir hayat daha kararıyor. Geride kalanların dünyası yıkılıyor ve faail aramızda geziniyor. Ölenin arkasından aileye yakınlaşıyor. Taziyede bulunuyor. Cenazeye katılıyor.
.....................................................
O nedenle suçlu aramızda diyoruz. Hemen yakınımızda, yanıbaşımızda. Şüphe çekmemek, teşhis edilmemek için.
...................................................
Yakınlaşarak hem de, acısını hissettirerek, göz yaşı dökerek. Çok uzakta da aramamak gerekiyor bu insanları. Öyleki bu insanlar bazen bir yakınınız olabiliyor, bazen bir komşunuz, kimi zaman bir aile dostunuz.
Kemal SEYFİ
08.01.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.