- 522 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
SEN YOKSUNLUĞU(3)
SEN FARK EDİP FARK ETMEDİN SEVGİLİ;HER FIRSATTA SANA SENİ NASIL SEVDİĞİMİ , NE KADAR ÖZEL ODUĞUNU HER NEFES ALIŞIM ÖZLEMİM OLDUĞUNU SÖYLEDİM SANA.. SEN BANA SÖYLEME DEMEDİN BEN İSE SÖYLEMEKTEN VAZGEÇMEDİM.
BİLİYOR MUSUN SEVGİLİM BEN HER SEFERİNDE GİDECEĞİNİ BİLİYORDUM. HER SANA SÖYLEDİĞİM CÜMLEDE BELKİ DİYORDUM BİR DAHA SÖYLEYEMEM,BENDEN BU SON DUYUŞUDUR SEVİYORUM ÖZLEDİM KELİMESİNİ... BİR DAHA SÖYLEYEMEM BENDEKİ DEĞERİNİ TEKRAR ANLATAMAM DİYE TEKRAR TEKRAR SÖYLÜYORDUM SANA... HA SEVGİLİM BİR DE BEN GİBİ SEVEN OLMAZ DİYE SÖYLÜYORDUM... HANİ SENİ BENİM GİBİ SEVEN OLMAZ Kİ ŞARKISINDAKİ DİZELER GİBİ TEKRAR EDİYORDUM HEM SANA HEM KENDİME...
BU KEZ BİTTİ BİTİRDİ ARTIK GİDECEK DEDİĞİM AN SANKİ YENİ BAŞLAMIŞ GİBİ GELDİN BANA... NEDENİNİ ANLAMADIĞIM BİR SEN ÇEKİMİNE ÇEKİYORDUN BENİ... GİDECEKMİŞ GİBİ AMA HİÇ GİTMEYECEK GİBİ SAHİPLENİRCESİNE CÜMLELER AKIYORDU DUDAKLARININ ARASINDAN...VE BEN HER SEFERİNDE SANA YENİDEN BAĞLANMAK İÇİN DÜĞÜMLER ATIYORDUM KESİP ATTIĞIM PARÇALARA YAMA YAPARAK.. NE ZAMAN YIRTILIR NASIL DAHA SAĞLAM YAPARIM DİYE ÇABA SARF ETMİYORDUM SEVGİLİM. SADECE SENİ DAHA ÇOK YAŞAMAYA ÇALIŞIYORDUM. SEN YOKSUNLUĞUNDA VARLIĞINI NASIL DAHA FAZLA YAŞARIM DİYE ÇABA SARF EDİYORDUM. SANA OLAN SEVGİMİN HANGİ SEVİYEDE OLDUĞUNU ANLATIYORDUM HER SEFERİNDE...
TÜM GERÇEK SANDIĞIM HAREKETLERİN, SÖZLERİN HECELERE AYRILMIŞ YALAN YANLIŞ DÜŞÜNCELERİN TAMAMI OLDUĞUNU HER SEFERİNDE BİLİYORDUM. AMA UMUT DENEN ŞEY VARYA İŞTE O BANA YALNIŞ YOLU SEÇTİRİYORDU... DEFALARCA SEVGİMİ HAYKIRIYOR, BENİM İÇİN OLAN ÖNEMİNİ ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA SÖYLETİYORDU... ASLINDA TÜM EKSİK YANLARIMI SENDE TAMAMLADIĞIM İÇİN YENİDEN EKSİLMEK İSTEMİYORDUM. KENDİMİ SENİNLE TAMAMLAMIŞKEN YENİDEN EKSİLMEK ZOR GELİYORDU BANA.. GÖRMEK YAŞAMAK İSTEMEDİĞİM ASLINDA TAMDA BUYDU SENSİZLİKLE OLUŞACAK OLAN BENSİZLİK ARAYIŞLARI. İŞTE TAMDA BU GERÇEKTEN ARDIMA BAKMADAN KAÇTIM SEVGİLİM...AMA HER SEFERİNDE AĞLAYARAK KENDİME SARILDIM. İDAMA MAHKUM EDİLMİŞ TÜM DUYGULARIMIN SON DİLEĞİ GİBİ ARZULADIM SEVGİNİ... SEN İSE EYVALLAHI OLMAYAN VAZGEÇİŞİN HÜKÜMDARLIĞINDAN VAZGEÇMEDİN...
BOĞAZIMA DİZİLEN BİNLERCE KLİŞE CÜMLELERİN GÖLGESİNE ASIYORUM ŞİMDİ SENİ... SENİ UNUTMAYA ÇALIŞACAĞIM. SENİN SEVMEMEKTEN VAZGEÇMEYE NİYETİN, BENİM İSE SEVMEKTEN VAZGEÇMEYE NİYETİM YOK. AMA BEN UNUTULMUŞLARIN MEZARLIĞA GÖMECEĞİM SENİ. İNANMADIĞIM CÜMLELERİ YAZIYOR KALEMİM O YÜZDEN İNANMANI BEKLEMİYORUM SEVGİLİM... BEN BİLE BU KELİMELERİN SADECE SÖZ ÖBEKLERİNDEN İBARET OLDUĞUNU BENİM ÜZERİNDE HİÇ BİR TESİRİ OLMADIĞINI BİLİYORUM.... AMA BIRAKIYORUM YAZSIN BİRAZDA OLSA UNUTMUŞ GİBİ YAPSIN DİYE....
...İPEK KALKAN...