- 471 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN YOKSUNLUĞU(2)
BİLİYORMUSUN SEVGİLİM SEN NÖBETLERİNE TESLİM EDİYORUM SANA AİT DÜŞÜNCELERİN TÜMÜNÜ... BUGÜNDEN SONRA KALBİNİN ORTASINDAN VURULMUŞ BİR SEVGİNİN CENAZE MERASİMİNİ İZLİYOR OLACAĞIM SESSİZCE... YOKLUĞUNDA KAÇ KADEHLİK İÇ ÇEKİMİ, KAÇ KADEHLİK SÖZ YAŞLARI EŞLİK EDECEK BANA BİLMİYORUM.
GERİYE BIRAKTIĞIN BENİ NE İLE AVUTURUM HANGİ FİLMİN KONUSU SENİ BANA HATIRLATMAZ DÜŞÜNEMİYORUM...
SEN OLMAYAN YERDE NASIL BİR YOLCULUK YAPMALIYIM SEVGİLİM? BU SANCI NE İLE GEÇİRİLEBİLİR Kİ? BİLİYOR MUSUN HİÇ SENSİZLİĞİ DÜŞÜNMEDİM Kİ BEN. HER SENSİZLİĞE HAZIRLIK YAPTIĞIMDA SEN DURU BİR SU MİSALİ AKIP GELDİN. ZAMAN KAVRAMINDA ACI SÖZLER ACILIĞINI YİTİRİYORDU HER SEFERİNDE. ŞİMDİ İSE HAZIRLIĞI OLMAYAN BİR YOLCULUĞUN TAM ORTASINDA KALDIM. YOLU , VARIŞI, BAŞLANGICI VE SONU OLMAYAN BİR YOLCULUK DÜŞTÜ PAYIMA.
İYİLEŞMEYEN YARA KANGREN OLUR DEMİŞTİN YA SEVGİLİM ŞİMDİ SENİN YOKLUĞUNDA KESİP ATMAK İSTİYORUM AMA KESİP ATTIĞIM PARÇALAR DAHA ÇOK KANATIYOR. FARKINA VARDIĞIM BİR KARAKIŞ FIRTINASINDA YARAYA DAHA ÇOK ENFEKSİYON KAPTIRDIĞIM OLUYOR. ŞİMDİ DİYORUM ŞİMDİ SEN BENDE İZ BIRAKMAMALIYDIN. ŞİMDİ ’NİN ÖNCESİ OLMAMALIYDIN BENDE... BOŞUNA SÖYLÜYORUM BUNLARI BİLİYORUM MERAK ETME SEVGİLİM...
HATA BENDEYDİ SEN GİDİŞLERİNİ SÜSLÜ PÜSLÜ CÜMLELERE SAKLAMADIN Kİ HİÇ BİR ZAMAN. BAĞIRA ÇAĞIRA GELİYORDU HER GİDİŞİNDE AYAK SESLERİNE KARIŞMIŞ OLAN VEDA SESLERİ. BEN İSE GÖREREK GÖRMEZDEN GELİYOR UZATMALARA ÇANAK TUTUYORDUM O KADAR ... ŞİMDİ İSE DÜNÜN ÇIĞLIKLARINI YAZIYORUM SESSİZCE.. ARDINDA BIRAKTIĞIN SENİ BENSİZLİĞE ANLATIYORUM AMA O BİLE ANLAMAKTAN ACİZ SEVGİLİM ÜZGÜNÜM...
SEN İSYANLARI İLE SUSUYORUM SEVGİLİM. SANKİ ÇÖL SICAĞINDA KALMIŞ BİR ABDAL GİBİ SUSUYORUM...
BİTTİNİN ALTINDAKİ GERÇEĞİ BİLEMEMEKTEN ANLAMAKTAN, ANLAYAMAMAKTAN ACİZ KALIYOR BİR ZAMANLAR BANA AİT OLDUĞUNU ZANNETTİĞİM SOL YANIM.
SAÇ TELİMDEN AYAK TIRNAĞIMA SANA AİT OLDUĞUMU SÖYLÜYORDUN YA HEP, ŞİMDİ SÖYLESENE SANA AİT OLANA NASIL DAVRANACAĞIM? ŞİMDİ KENDİM SANDIĞIM BEDEN(İM) İLE NE YAPACAĞIM? ADINI BİLE ANLATAMADIĞIM TENİME NASILINI NEDENİNİ BİLMEDEN NE AÇIKLAYACAĞIM?
CEVABI OLMAYAN SORULARLA HOŞÇAKALA BIRAKTIM SENİ... KURU BİR HOŞÇAKAL, SANA GÖRE SOĞUK BANA GÖRE YANGIN YERİ BİR HOŞÇAKAL. SOĞUK BİR CEHENNEM OLUR MU DİYECEKSİN AMA OLUYOR SEVGİLİM... KIRIK BİR GÜLÜMSEMEYE VE SENDEN KALAN ANILARI ALARAK BİR HOŞÇAKALA BIRAKTIM SENİ... ISLANMIŞ VE ISLANACAK OLAN KAĞITLARA KUSACAĞIM ARTIK SENİ... ŞİMDİ SENİN SON ADIMLARINI YANİ SEN ADIMLARIMI, SENSİZLİĞİN İLK ADIMLARINA ANLATIYORUM DA BU ADIMLARIN NE ANLAYASI NE GİDESİ VAR SEVGİLİM... ZOR OLACAK CAN EVİM ZOR OLACAK ... İLK ADIMLARINI ATAN BEBEK GİBİ DEFALARCA DÜŞECEĞİM AMA SENSİZLİĞE DOĞRU YÜRÜMEYİ ÖĞRENECEĞİM ÖĞRETECEĞİM...
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.