- 580 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Yozlaşan Yazılar
..Bir yanlışa yanlış derken sizden olmayanların üzerine ,
"bir arabın yüzünden arabistanı yakmaya çalışmak" egonuzun tatmini olsa gerek..!
Öncelike penceremin bakış açısında önceliğin İnsan olduğunu hatırlatayım ki
... itham ve iftiraların döngüsünde.... kendi zihniyetiyle değirmen taşında öğütmeye çalıştığınız ve egonuzun tatminini tavan yaptırdıgınız algı senaristleri gibi
doğrularıda yanlışlarınızla öğütme sevdanız ancak ve ancak sizi öğütüp un ufak edecektir....
Taciz ..tecavüz..Adam öldürme hiç bir dinde hoşgörülmemiş agir cürümlerle cezalandırılması emredilmiştir..
Ama çıkmış ıdraktan yoksun biri... kendi ekseninde yapılan yanlışları örtbasa meyleden halıhazır safsata varaklarla savunma deccalliğine bürünüp zıt görüştekileri itham ederken en ağır kelamları lugattan paraflayarak suç isnat edip suçu olanıda olmayanıda aynı kefeye koyup algı pelesenkliğine davetiye çikarmakta..
bir diğeride avrupai şaşaadan söz ederken taciz tecavüz adam öldürme eksenini sayısallayıp yoka indirgemenin peşine düşüp aşağılama ve bayağılama yolunu tercih etmektedir..
..yani demem oki kişisel ego tatmini peşinde koştuğunuzu.. olaya suç işleyen babından değilde herkesi ayni tencereye koyup pişirmenin derdine düştünüz..
..İslam Dininin Bu tür olaylarda kesin ve net cezaları bellidir..tek tek yazmaya gerek yok...
..cürmü işleyen cezasını kesinlikle çekmeli bunda şaibe yok..
Kaldıkı kanunende suçtur ama kanuni olarak daha ağır cezaların /idam/ getirilmesinden yanayım..
..hoş sizin algınız anca perde arkasında bağlı bulundugunuz ego sisteminin gizli kapı artlarında verilmiş sözlerle yapmak değil yıkmanın birleşimiya..oda ayrı muamma
Asıl şaibe yazarın çizerin şairin bu tür insani olmayan davranışları aza indirgeyip yoketmenin yolunu göstermek olacakken bunu nasıl önleriz tezleriyle boğuşması gerekirken birde Dinen saldırı gardını alıp İslama ve İslamiyete dil uzatan bir tavırla algı peşine düşmesidir..
..Yani içindeki pis necis siyaset ve inançsızlık pelesenkini suçu işleyene söz sarfetmek yerine ... kendi istemediği bir İnanç sistemine mal edip bir toplumu bir İnancı bir siyasi görüşü hedefe koymaktır..
.. Ha avrupadan bahsedip taciz tecavüz uyuşturucu bataklığını medeniyetmiş gibi gözümüze sokan zihni peşkeşler ancak ve ancak kendi zihniyetlerindeki egonun etrafındakilere çanak tutma arayışıdır/uğraşıdır..
..Sizin meseleniz suç oranlarını nasıl düşürürüz değil.. egonuzu tatmin etme yoluna kılıf bulmaya çalışmanızdır...
..bun dan dolayıda her türlü ...siyasi görüşünüzü dini ritüellerinizi.. kişisel sosyalitenizi... bir yanlışa yanlış derken ön plana çıkarıp ötekileştirme peşine düşmeniz algı yazarlığını üstlenmeniz sizi doğruya ulaştırmaz...
İNSAN OLMANIN EN BÜYÜK ERDEMLERİNDEN BİRİ DÜRÜSTLÜKTÜR...
Dürüst olun yanlışı yanlışlarınızla insanlara kabul ettiremezsiniz..
Bir yanlışı aksettirirken başka bir yanlışı gözümüze sokmaya çalışmayın..
Hade oradan hade oradan... derim
..Yavuz Sultan ÖZTÜRK
Yarım akıllı.. bi adamın yazısı
YORUMLAR
Herkes kafasına göre yaşıyor.Kafalar değişmeyeceğini göre çabalar boş.Cezalara idam olmaz çünkü hamurrabi kanunları gibi kanun yapılmalı,dişe diş başa baş.
Bu güne nasıl uygulanır,denek olarak .Mesela Çin devleti deneylerinde Uygur ları kullanıyormuş ve Uygurlar müslüman Türk ler.Fakat adamların aşısını alıyoruz.
Yazılarda , çizilse de hayatın gerçekleri değişmiyor.
Herkes kendi suçunu masum ve haklı gösterme peşinde.Saygılarımla.
(Kıyamet imiz koptu fakat dünyanın batmasını bekliyoruz.)
Hüznümün Hüznü tarafından 4.1.2021 09:47:13 zamanında düzenlenmiştir.
[email protected]
..Çin aşısınız alma konusunda ise birçok uzman açıklama yapmış uzman olmayışımdan detayına girmeyeceğim ..
Lakin Dünyada Müslüman TÜRK e düşman olmayan yoktur...bu yüzden bilimsel bir yaklaşımla insanların yararına bir şeyi tedarik etmek ucu açık bir tartışma olsada hedef sağlıktır...
Dünya bile günlük döngüsünü hızlandırıp 24 saatten 0.5 saniye erken tamamlamıştır döngüyü... hani Kiyamet kopmuşta... diye devam eden sözünüze istinaden..
..İki kıyamet vardır.. insanın ve alemin... alemin kopmamış olsada insandaki inanç kopunca insanın kiyameti zaten kopmuş oluyor... saygılar selamlar değerli kalem.. yorumunuz için teşekkür ederim..