- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ZOR VE KOLAY
Merhaba arkadaşla bugün size insanların fark etmesinin zor olduğu ama hayatımızda biz görmesekte var olan içimizdeki bir insan gurubundan bahis edeceğim şurdan başlıyım insanlar nesillerdir kolay olanı yapmaya zor olandan ise kaçmayı severler ama içimizde zor olanı yapmak zorunda olan arkadaşlarımız var şimdi siz kim zor olanı seçer diyeceksiniz ben şu şekilde açıklaya bilirim dünyanın bu kişilere verdiği genel isim özel öğrenme güçlüğü bu tip kişilerin zekası bizim gibilerden ya daha fazla ya da bizimle aynı oranda onların bizden tek farkı zor yoldan gitmeleri ama bu zor yoldan gitmek onlara sunulan bir tercih olmasa da bu tercihi aleyhlerine değil de lehine kullanarak biz kolay yoldan gidenlere yetişmek zorundalar bu zorluk aynı zamanda kolayca yapan insanlardan farklı yanları da vardır benzer yanlarında benzer olarak yemek yiye bilir okula gide bilir konuşa ve de şarkı söyleye bilirler farklılıkları bizim gibi hızlı okuyamaya bilirler (disleksi) bizim gibi yazmamaya bilirler ( disgrafi ) ve bizim gibi matematiksel işlemlerin sonuçlarını hızlı söyleyemeye yani matematiksel işlemlerde zorlanma (diskalkuli) işte bizden farkları bu kadar çık şunu da söyleye bilirim bu üç sorunda hepsinde olmaya bilir yani içlerinden biri de ikisi de bir bireyde olabilir ama üzülmeyin bu bireyler psikolojik tedavi ve destekle bu sorunlardan tamamen kurtulamasa da yok denecek kadar az seviyeye indire bilir burada bahis etiğim destek kısmını biraz açarsam bu destek aile arkadaşları akrabaları ve de hepimizin hayatında büyük yer kaplayan öğretmenlerimizdir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.