- 742 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Minibüs esnafının feryadı..
Dün öğrendim, YOLLARI YIPRATMA VERGİLERİ VARMIŞ. Minibüs ve taksici esnafı bu Vergilerini yapılandırıyorlardı.
Böyle bir verginin varlığından ilk defa haberdar oldum ve kendi adıma çok hicap duydum.
Minübüs ve taksi esnafı hiç bir destek almadıklarını söylemekle beraber bir de..
-Şehit yakınları
-Gaziler ve yakınları
-7 yaş altı çocuklar
-Belediye ve kamu çalışanları (görevliler)
-65 yaş ve üstü bütün vatandaşlar ve dahası..
Bütün bunlar parasız taşınıyor.
-Büyük şehir pay alıyor,
-İlçe belediyesi pay alıyor,
- Cezalar..
-Vergiler
-Araç bakım, yakıt, temizlik giderleri vs
Taksici, minibüsçü esnafı çok dertli. Bu dertleriyle de ilgilenen hiç bir yetkili ve makam da bulamamışlar.
Şimdi sormak lazım bu esnaf yolu yıpratma vergisi öderken, yıllara bölüp yapılandırma zorunluluğunda bırakılırken/O BALLI MÜTEAHİTLERİN Trilyonlarca Vergi borçları bir çırpıda neden silinir?
Allah ’a reva mı? Bu kul/ların hakkı mutlaka cezasız kalmayacaktır.
Unutmayalım KAİNATI DA YARATAN BİR İLAHİ GÜÇ Vardır.
Atiye Danış
YORUMLAR
Merhaba Atiye danış hanımefendi, soylu saygın kalemdost,
Kutsal dinimizi pazarlayanlar ve de bu alanda başarılı olanlarda Allah korkusu olmasını beklemek sizi beni çok üzer sadece.
Covid-19 kol gezerken 350 000 kişiyi toplamanın hazzını yaşandı bu güzel topraklarda...
Gök taşları tarlalarına düştü diye göktaşı vergisi almak isteyenlerden ne bekleyebiliriz.
Emeğe ve sanata saygımla...
Mahzun Prenses...
Bir gözümü kaybettiğim den beri çok fazla yazamıyor ve sizin gibi saygın sayfalara uzun yazı okuyamadığım için uğrayamıyorum 🙏bağışlayın ama yine de elimden geldiğince takip ediyor, okuyorum sizi. Bakalım yüce yaratan daha ne kadar mühlet verecek?