ZORDUR TÜRK OLMAK
Tùrk Irkı konusunda anlamlandırmaya uzun sùredir mantık yùrùttùğùm aşamada vardığım sonuç,
Saģlıklı ve sağlıksız genlerin birleşiminden dolayı kısmen etnik özürlüleşmiş, òzùnù ve benliģini yitirmiş yeni bir Tùrkùmsù ırk yaratılma aşamasına girilmiştir kanısına vardım.
Saģlıklı arı, òzùnden uzaklaşmamış, en ònemliside kanı değişmemiş saf kan Türk ırkının, ne olduģu belli olmayan bozuk kan genleriyle birleşmesi sonucu ortaya çıkan, bu gen bozulmasıyla yaşanan gùnümüz olaylarına tepkisizliģi ancak akıl tutulması olarak nitelendirebiliyorum.
Anlamlandırmaya calıştıģım Türk ırkìnın asimilizasyonunda en bùyùk mantık zorladığım konu ise TÜRKİYEDE VE DİĢER TÙRK DEVLETLERÌNDE TÙRK OLMAK, TÜRKÜM DEMENİN YASAK olması olarak dayatılmasıdır.
Asıl ilginç olan reel hayatta oldugu kadar sosyal ve her çevreye sesini ulaştırabilecegimiz bu tarz sosyal alanlarda sahte ucubelik yapan Türküm deyip Türk olmaktan bihaber insan gùruhunun halen derdinin popùlarite yada reklam yada moda model olma eylemleri yaratmasıdır.
Türkiyeli, Beyaz gayri Türk Oligarşi’nin Türki işbirlikçileri olan etnik ile birlikte bize açtığı savaş kadar,
biz de onlara büyük bir karşı savaş açtık.
Biz Tùrkcùler, İpliğini pazara çıkarıp, bu ülkeyi istiklal-i tam bir Türk Cumhuriyeti yapıncaya değin, faşizm ve komunozmin, emperyalizmin ve piçi kapitalizmin, 24 Temmuz 1924 Tarihli Lozan Antlaşması’na tam saygı gösterdikleri güne kadar...
Ve hatta, Misak-ı Milli’de yer alıpta, bin bir hile ile elimizden çaldıkları toprakları da iade edecekleri güne değin. Mustafa Kemal Atatürk hayallerini, gerçek etmek için azimle, korkmaktan, korkmayı unutmuş sürü ve kullar psikolojisinden çıkarak, yılmadan mücadele edeceğiz !
Umuduz bitmesin...Azmimiz kırılmasın !
Yeterki uyan, diril,
Atamtūrk emaneti Demokratik çizgiyi korumak için, emperyalist işbirlikçisi; etnik, dinci, mezhepçi, cemaatçi ve mandacı maskelilerin maskelerini düşürmek, anti empreyalist Tūrk Milliyetciliği cephesi şeklinde örgütlenmek, demokratik bir tepki şeklinde Ay yıldızlı bayrağımıza sarılarak gerçekleşme sürecini başlatmak zorundayız.
Dileğimdirki;
Etnik òzùrlù bir insan topluluģu olmaktansa, bir an ònce òzüne dònūş yaparak, temiz arı ve asil olarak Tùrklük bilincine yeniden ulaşılmasıdır.
TÜRKÇÜLÜK SENTEZ KABUL ETMEZ...
TÜRK SADECE TÜRKTÜR...
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Yazınızı baştan sona dikkatle okudum.
Yazıdan daha çok Mahlasınız "NOGAYTÜRK" ilgimi çekti.
Sahi Nogay deyince aklımıza "Altınordu devleti komutanlarından Nogay’ın yönetimindeki Kıpçaklara verilen ad" olduğunu, kaç kişi biliyoruz?
Mesela, Türk kökenli, Rus Vatandaşı Murat Adji'nin yazdığı "Kıpçaklar" kitabını okuyanımız var mı?
Daha önce ERKE HAN başlığı ile 2016 yılında bir yazı kaleme almış ve yayınlamıştım. "Zordur Türk olmak" yazınıza bu makale iyi yorum olur diye değerlendirdim ve tamamını kopyalayıp yapıştırdım.
Okuyucunuzdan istifade edeyim, birkaç okura ulaşayım :)) Yazarı kutluyorum. Biz kendimize sahip çıkmazsak, devşirmeler Türk yok demeye, Atat6ürk'e dil uzatmaya, TC tabeladan silmeye devam edecek.
Sevgilerimle.
ERKE HAN
Tırnak içindeki “Geçmişini Bilmeyen Geleceğine Yön Veremez” özlü sözünü Mustafa Kemal Atatürk söylemişti!
Bu güzel özlü sözden yola çıkarak, Bilinmeyen Türk Tarihinin köklerine doğru, kısa bir yolculuğa çıktım!
Okullarda öğrencilere, Türk tarihinin derinliği ve genişliği bir kenara bırakılarak, Nasrettin hocanın leyleğe kuşa benzetme fıkrası gibi “ayakları gagası” kesilerek tarih dersi veriliyor.
Genişlik ve derinlik sözcüğünü bilerek kullandım.
Zira tarihin geçmişini büyüklüğünü anlatacak kelime var mı, yok mu tartışılsın istedim.
Bu gün Türkiye Cumhuriyetini yöneten siyasetçiler, Türk tarihini Selçuklu ve Osmanlı İmparatorluğu ile sınırlayarak, İnsanlık tarihi kadar eski olan Türk tarihine miyop gözlükleri ile bakıyorlar.
Onun içindir ki hem iç siyasette, hem de dış politikada işler çarşafa dolaştı.
Her şey karma karışık.
Türkiye’nin Güvenliği ABD Genel Kurmay başkanı ile konuşuluyor
Yazının başlığını “HAN ERKE” koyarken de Türk tarihini ne kadar az bildiğimize dikkat çekmek istedim.
Sahi 78 milyon milletin iştiraki ile sınav açsak ve “Han Erke” kim diye sorsak, bu soruya eğitimli ve de eğitimsiz kaç kişi Kuşan Hanı derdi?
Bu soruya cevap bulmak, bile sayısal lotoyu tutturmak kadar zor!
Onun için kariyerinin önünde Prof. Dr. Yazan siyasetçi “ Yasin Aktay “ adındaki okumuş cahil, "Türk dediğin bir sentezdir zaten. Türk diye bir ırk yok" diyecek kadar küçük!
Halbuki Türkler, Tarihin tanıdığı en eski ve en köklü milletinden akla ilk geleni.
Han Erke, 78 yılında Kuşan hanlığının tahtına oturmuş. 23 yıl yönetmiş!
Hanın en büyük silahı, ne ok, ne örme demir ne de taş; sadece söz imiş!
Şimdiki siyasetçiler gibi kıvırtmaz, özü sözü bir konuşurmuş. Ağzına kem söz yakışmazmış.
Erke Han’ın huzurunda “TÜRK” sözünü sesleri titreyerek telaffuz ediyorlarmış.
Anlayacağınız Türk kimliği inkâr edilecek, ya da ayaklar altına alınacak bir kavram değil; kutsal bir kimlikmiş…
Umarım (78) dikkatinizi çekmiştir. Önünde başka bir rakam yok! Demek ki Kuşan Han’lığı
İslamiyet’ten en az 5 asır önce varmış!
Din Kardeşliği adı altında Türk kimliğini yok etme seferberliği ilan eden kuş beyinlilere bir bir kitap ismi vermek isterim.
ABD doğumlu, Meksikalı yazar, Bene D. Matlock’un “ Ey Dünya İnsanları Hepiniz Türksünüz” isimli kitabını edinin ve kayıp uygarlığın sırlarına doğru yolculuğa çıkın.
Ben de Erke Han’la orada olacağım!
Bol sloganlı yazınıza mehter marşı da çok yakışırdı. Birer Türk olarak bu gazla Viyana kapılarına yeniden dayanırız artık. Ancak keşke şurada yazarken keşke önce dilmize saygı gösterip hakkı ile Türkçe yi hatasız yazabilsek.
Yazınızdan Hitleri övdüğünüz kısmı neden çıkardığınızı merak ettim. Esas vurucu ifadeler o kısımda idi üstelik. Hayret!
Biliyorsunuzdur mutlaka ama bir kez de ben söyleyeyim. İçinde Milliyetçilik olmayan tek bir ideoloji yoktur. Lenin, Hitler vs hepsi kendi ırkını överek milyonların kanını akıtmış. Mesela Hitler sadece başka ırkları değil kendi halkını da kırıp geçirmiştir. Otistik, Dawn sendromlu veya engelli Alman çocukları toplu şekilde gaz odalarında katletmiştir. Bir insan olarak bunları sevip onaylamak nasıl bir his olabilir?
Sahip olduğunuz düşünme şekli tüyler ürperten bir korku simülasyonu gibi.
Atatürk sayenizde daha rahat mı uyuyor? Emin misiniz?
Sevgilerimle...
NÖKER
Birde şu var
Elcibeyim demişki şeref istemeyene zorla şeref gerecek değiliz. Tini kutlu olsun
Den(iz)
Böyle demişim. Okuduğunuzu anlamıyorsunuz sanırım. Silmişsiniz o kısımları. Silinenin hükmü yoktur demek başka, yoktur demek başkadır. Neyseee
:))
Şeref, meşrebine kurban, hanede misafirliğinden anlarsın...
( Sayfalarımız hanemizdir bir yerde. Ağırlamanız sıfatınızdır. Bu bir Türk geleneğidir. Biliyorsunuzdur eminim.)
Eyvallah...
NÖKER
Yazıda Hitleri cikarmam gibi bir şey söz konusu değil çūnki onu dahil ederek yazmadım. Ben Tūrk ırkìnın ırkcısıyım.
Hitlerin takdir ettigim yönū şudur çok merak ettiyseniz. Kı hitler dönemindeki Alman ırkının yaşadıkları uykuyu simdi ki zamanda Tūrkler uyuyor. Yaşı 90 ı aşmış onlatca Alman halkı ve askeriyle yaptiğım söyleside bunun doğruligunu ıspatladı. Amacım size hakaret degil.
Evet Tūrk olupda Tūrklūgūnden bi haber olup Arapa kardesim deyip kendinden olanı öteleyen Tūrkūn kafasına sıkacaksın.
Hitlerde bunu yapmışsa dogru yapmıştır diyorum. Yahudi gibi dùnyada milletlerin ūzerinde asalak olarak yaşayan bu sömūrūcū kurnazlara sizce ne yapmak gerek???
NÖKER
Ben Rus dönmesi Osmanlìcı Ak it degilimki mehter dinleyeyim.
Den(iz)
:))
Irkçılık insani bir tutum değildir ve sizde bunun bir örneğisiniz.
Ha bu arada yavru iktidar sizin eseriniz değil mi? Siz başkaları ile uğraşacağınıza önce yarattığınız canavarı durdurun da görelim.
NÖKER
Yurdumuzu puşt sarmış
Halen bana osmanbeyden sonra ruslaşan araplaşan ingilizleşen osmanlici arap severlerden bahsediyorlarya...
Türküm diyemeyen iste bu dönmeler devsirmeler.
Esenlikler dilerim mirim..
osmanlı sevdacıları dururken zamana yazmak
ve hem hitler tercümesiyle
ve hem de ne olduğunu iyi bilen birini bile bunca kaygılandırmışken...
Atatürk sizin dediğiniz değil muhterem yazar,
sizin dediğiniz olsa değil 100, on sene bile yaşamazdı inan ki...
diliniz ve anlayışınız faşist !
eyvallahımda olamaz elbet, hem de bir Atatürk çocuğu olarak !
NÖKER
Alman ırkına Alman oldugunu hatırlattı
Onlarda sorgulamıyordu Alman ülkesinde Yahudiler zengin olirken kendileri neden
Bir ekmege muhtaç olduklarını.
Atatürk benim yazdığım ve bildigim Türk ırkına sevdalı
bir liderdir. Sizin hayalinizde yada ordan burdan duydugunuz dayatmalar değil.
Bu yani benim Türk, Türkçü ve Türkce oluşum faşistlik ise kendimle gurur duydum.
himmet aygüt
evet, Atatürk ülkesi özgür bir yurttur sonuçta,
siz gibiler de yaşamalı,
kapınızda köpekliğe razı olanlar da elbet...
NÖKER
BURASI TÜRK YURDU...
BEN DÖNME VE DEVSIRMELERİ KAPIMA KÖPEK ETMEM.
HELEKİ KEMALİST MASKESİ ALTINDA İNÖNÜCÜLÜK YAPANLARI ASLA...
himmet aygüt
hikayeniz ol her zamanın köpeklerine olmalı elbet,
bizler bu yurdun sizden daha ASİL sahipleriyken...
NÖKER
Bazı insanlar ssdece insandır, onlara bir sey ezberlettirilir ve asla onun dìşına çikmayì idrak edemezler. Onlara ne dersen yine boştur ve hep o ezbere bildiklerini derler.
Asil ve asalet göğün çocukları biz Türkleriz.
Siz okuduğunuzu bile anlanayamlarsınız.
NOKTA