- 394 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AKILLI FİLLER VE KARINCALAR
Birey, toplumun temel taşı, Aile iloplumun çekirdek yapısıdır. Toplum ise bir insan ormanı.
Eğer insanların doğumdan sonra göbekleri kesilmemiş olsa idi, bu ormanın dal ve budakları çok net biçimde yeryüzünü kaplayan bir dev bir Hayat ağacı ormanı oluşturduğunu görebilirdik..
Yaşadığımız uzunca bir süreç sonu gelinen noktada tüm olan bitenler küresel ölçekte, büyük ve yiğit devrimci militan Mahir Çayan’ın "FAŞİZME KARŞİ BİRLEŞİK CEPHE" ve "OLİGARŞİK DİKTA" tezİerini küresel ölçekte doğrulamıştır.
Küresel sermayeyi (Finans Kapital) elinde tutan bir avuç elit sermayedar, askeri gücü de emrine sokarak başlattığı bir büyük PAYLAŞIM SAVAŞI ile (GRAND RESET) pandemi adı altında biyolojik bir savaş başlatarak dünya halklarının karşısına dikilmiştir.
Üretenler, yönetenlere ürettiklerini vermezler ise üretim araçları kamulaştılır ise elitler yenilgiye mahkumdur.
Yoksa ELİTLERİN DİKTASI tüm insanları genlerini de aşı ile değiştirip ne idiği belirsiz kuklalar ve robotlar haline sokarak, insanların yaşama, sağlıklı nesil üretme hakları tek tek ellerinden alınarak yokolmaya mahkum edileceklerdir.
Tüm karıncaların gücü tüm filleri yoketmeye yeterlidir. Fillerin karıncalar ile başedemedikleri biyolojik bir gerçekliktir.
Fakat dünyanın genel gidişatı çok karmaşık ve büyük çarpışmalara gebe...
Birey toplum ve ulus olarak bir büyük sınavdan geçiyoruz. Ancak ve ancak sosyalist enternasyonal bir dayanısma ile bu sorunların üstesinden gelinebilecek bir evreye zorlamaktadır tarihsel akış diyalektik süreç tüm insanları..
Elitlerin aşı bombardımanı tüm insanlığa karşı bir yoketme savaşıdır ve durum özetle bu karikatürdeki gibidir şimdilik.
Sağlıcakla kalmanız için bol şans diliyorum yüreği insanlık için aşkla çarpan herkese
Şaban AKTAŞ
01.01.2021 -09.19
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.