- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇALIŞAN KADINLAR ALDATIRMIŞ!
M. Sabri Haberveren
İstanbul Beylikdüzü Fatih Sultan Mehmet Cami İmamı Hasan Hakyemez, 21 Aralık Cuma namazının ardından verdiği vaazda, çalışan kadınların kocalarını aldatacağını ve nefislerine hâkim olamayacaklarını söylemiş. Bu yüzden cami cemaatinden eşlerini çalıştırmamalarını istemiş. “Karılarınızı çalıştırmayın. Çalıştırırsanız günaha girersiniz. Aldatılırsınız. Çünkü kadınların dokuz nefsi var. Erkeğin bir. Yani kadın nefsine düşkündür. Erkeğin tek nefsi var ve buna hâkim olabiliyor. Hâlbuki kadının dokuz nefsi var. Hangisine hâkim olsun? Çalışan kadın işyerinde nefsine hâkim olamaz. Bunları kendim uydurmuyorum. Ben size İslam’ın emrini tebliğ ediyorum.” Demiş.
Adama bakın tek nefsi olduğu için, buna sözde hâkim olabilmiş! Aklı fikri iki bacağının arasında, zinada… Cuma namazı hutbesini de bu konuya ayırmış. Çalışan kadınları bir zamanların vergi şampiyonu Manukyan’ın sermayeleri gibi görüyor. Çalışan kadınların tamamını potansiyel hayat kadını gibi görüyor. Kendi kafasındaki boynuzlarını görmeden başkalarına iftira atıyor. İşin en kötü yanı ise “Bunları ben uydurmuyorum. İslam’ın emri bu” diyerek kendi hasta ve sapık düşüncelerine İslam’ı alet ediyor. Büyükçekmece Müftüsü Fahri Sağlık imamın bu görüşlerine karşılık “Böyle bir görüş ne Kuran’da, ne hadislerde, ne ayette, hiçbir yerde yok. İslam bilginlerinin böyle bir yorumu yok.” Diyor.
Hasta ve sapık adam her çalışan kadını aldatacak diye potansiyel suçlu göreceğine kendi çevresindeki kadınlara baksın. Çalışan kadınlar sabahtan akşama kadar işle güçle uğraşıp, yorgun ve perişan bir vaziyette evlerine dönüyorlar. Birde ayrıca ev işi yapıyorlar. Yorgun, argın durumda olan insanın aklına seksin geleceğini sanmıyorum. Ama imamın çevresindeki kadınlar ise sabahtan akşama kadar, yan gelip yatıyorlar. Diğer zamanlarda ise internette onunla bunun la flört, aşna fişne yapıyorlar. Bu durumda uğraşı olmadan, yan gelip yatanlar imamın söylediği fiilleri işleyerek, iki taşın arasında kocalarını aldatıyorlar. Yani kısacası meşguliyeti olmayan insanların arasından bu tip kişilerin çıkması daha büyük bir olasılıktır. Bütün çalışan kadınları bu gözle gördüğüne göre bu imamın hasta ve sapık olduğu kesin. Benim en çok rahatsız olduğum şey ise, bu tip yobazların İslamiyet’i kendi düşüncelerine alet etmesi. Bence böyle yobazların işlerine hemen son verilmeli. Çünkü hem İslam’a hem de insanlara iftira atıyorlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.